louiseulander

Alla inlägg under december 2010

Av Louise Ulander - 31 december 2010 17:14

Finns egentligen inte så mycket att skriva men idag har jag inte gjort speciellt mycket, städat osv men snart ska jag äta fondue :D:D:D okej nu ska jag sluta skriva och kolla om jag kan hjälpa till med något här hemma


Gott Nytt År och så ska jag försöka skriva imorgon, har fortfarande ingen dataladdare, sitter vid mammas just nu men vi hörs senare puss♥

Av Louise Ulander - 31 december 2010 00:46

Ni undrar säkert varför jag inte har skrivit, right? Men det är för att i söndags ( kan ha varit någon annan dag också.. jag har inte riktigt koll) tror jag det var så hade jag ett virus i datorn så jag kunde typ inte statrta den så på tisdagkvällen när jag satt på bussen på väg till hockeyn så ringde mamma och sa att victor hade fått igång datorn och den enda utvägen var att formatera om den så han fick göra de, sen typ i måndags så funkade inte min laddare så jag kunde inte ladda datorn så jag har egentligen inte kunnat skriva men jag får snart en ny laddare (får bara hoppas att den passar) om några dagar hoppas jag... Oj jag märkte att jag typ aldrig använde punnkt:] men ni får fatta endå..Så nu vet ni varför jag inte har skrivit men jag orkar inte skriva om vad jag har gjort i veckan för helt ärligt så har jag inte gjort nånting, har städat lite på mitt rum idag ov men jag kommer säkert inte skriva något imorgon så ni får ha det bra också får jag väll önska er ett gott nytt år så skriver jag så fort jag har fått laddaren till datorn..

Av Louise Ulander - 26 december 2010 22:01

1. Grabba tag i närmsta bok, vänd till sida 18 och hitta rad nummer 4. 
Bakre raden fr.v
2. Sträck ut din högra arm så långt du kan. Vad når du?

 min sänglmpa


3. Vad såg du sist på tv?
ett program där dom pratade om att deras barn hade blivit förväxlade på BB i Bureå och att dom fått med sig fel barn hem osvvvvv (1940-talet)


4. Utan att titta, gissa vad klockan är.
22.06


5. Titta på klockan, vad är den? 
22.07


6. Förutom din dator, vad kan du höra? 
victor pratar med Jonte H

7. När var du senast ute? Vad gjorde du? 
idag, när jag gick ut med hunden


8. Innan du började med listan, vad kollade du på då?

 www.kelagirl.blogg.se


9. Vad har du på dig? 
underkläder, sockar, långkalsonger, linne, baggyjeans och en vit mysig tröja


10. Vad drömde du senast?
minns inte :$

11. När skrattade du senast?
säkert idag när jag såg på tvn


12. Vad är på väggarna i rummet du sitter i? 
tavlor, hyllor, en lampknappgardinstång, sänglampa,spikarskruvar 


13. Sett något skumt på sistone?
njaae


14. Vad tycker du om de här frågorna?
lite udda..


15. Vad är den senaste filmen du såg? 
någon youtubefilm..


16. Om du blev multimiljonär över en natt, vad skulle du göra? 
resa jorden runt, skänka till fattiga osv och säkert mycket mer


17. Berätta något om dig själv som jag inte vet. 

Jag tycker inte julmust är speciellt gott, det är överskattat


18. Om du kunde ändra en sak i hela världen, utan tanke på skuld eller politik, vad skulle det vara? 
att bajset blev blått kanske?


19. Gillar du att dansa?
jaochne

20. George Bush?
föredetta amerikansk president?


21. Tänk dig att din förstfödda är en flicka, vad ska hon heta? 
Gregerina


22.Tänk dig att din förstfödda är en pojke, vad ska han heta? 

 Ragnar


23. Skulle du kunna tänka dig att bo utomlands?

 jadå


24. Vad vill du att Gud ska säga till dig vid pärleporten?
Vill du ha en köttbulle?

Av Louise Ulander - 24 december 2010 01:23

Ha en bra Julafton så hörs vi senare!


 


Ska snart sova så säger väll godnatt också! 


Av Louise Ulander - 23 december 2010 23:10

Har inte gjort så mycket idag, klev upp vid femtiden och duschade, och sen väntade jag typ på att mamma och pappa skulle komma hem. Efter middagen försökte pappa köpa en ny dataladdare till mig men den gick typ inte att betala (?), sen hjälpte jag mamma med att städa, göra knäck och nougatgodisar.. Har inte hänt så mycket mer.


Asså är det bara jag som inte har någon julfeeling? Det är julafton imorgon och jag har ingen julkänsla alls :$, man får väll hoppas på att det känns bättre imorgon.


Imorgon ska jag: kliva upp någon gång och duscha och göra mig färdig. Fara till farmor och säkert hjälpa till med någonting där. Äta middag. Se Kalle Anka (Ja vi äter före Kalle..) Fika och dela ut julklappar (hoppas man har varit snäll iår så man får något litet paket iaf;))


Skriver kanske inte imorgon så ni får ha en God Jul;) Hörs sen!


hittar ingen bild så ska ladda in bilder från mobilen senare..

Av Louise Ulander - 22 december 2010 12:30

Jag gjorde om litegrann i "30-dagars listan" så jag lade in min önskelista på dag tre..


okej det här vill jag ha i juklapp:


  • en systemkamera
  • kläder
  • headset
  • pengar
  • presentkort (både på olika affärer och bio)
  • benskydd (mina är som inte så mycket att ha, upptuggade)
  • marsvinsgrejer (typ godis och/eller bra att ha saker ;D)

Har säkert glömt något  men det är vad jag kommer på nu..


__________________________________________________


_____________________


Idag vet jag inte vad jag ska göra, men jag tror jag ska fara in till stan. Ring eller skicka ett sms om ni vill me.. 


Skriver kanske mer ikväll TJING

Av Louise Ulander - 20 december 2010 21:52

 HAHAH, den var inriktad till dig jennie;) 

Av Louise Ulander - 20 december 2010 19:53

glömde skriva om dagen, så jag skriver om den nu!

idag på skolan hände väll inget speciellt förutom jag fick pris på SOn (en badring) och en juleskum! och sen blev det kramring med typ hela högstadiet (nästan), det var mysigt:]

sen gjorde jag inte speciellt mycket när jag kommer hem, TV,powernap, slå in julklappar ätit och deckarframsida eller Nina hjälpte mig med den, eller självaste bilden och sen ska jag fixa text och sånt. Men nu ska jag försöka skriva ut bilden och sen sticka.. men vi hörs puss

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards