louiseulander

Alla inlägg under januari 2011

Av Louise Ulander - 30 januari 2011 23:14

Idag har jag och mamma städat upp mitt rum, jag skulle haft tagit före och efter bilder men det gjorde jag inte. Men det blev 1000000 gånger bättre iaf! Det ända jag känner att jag måste fixa nu är att köpa nya gardiner för jag kan inte påstå att det är så snyggt med lila vägg och blå/guldiga gardiner.. men det ska jag fixa senare. Sen for jag och pappa ut och åkte skoter=D jag har åkt jättelite skoter iår det var första gången för i vinter idag:O ovanligt lite. Sen har jag inte gjort speciellt mycket mer. Om jag kan låna mammas dator imorgon så kan jag kanske fortsätta på 30-dagarslistan som inte har gått speciellt bra.. Tror jag är på dag fyra eller nå. Men nu ska jag försöka sova ska bara tvärkolla facebook så godnatt!

Av Louise Ulander - 26 januari 2011 23:10

Har inte hänt så mycket i mitt fucking amazing liv, eller egentligen är det inte så amazing heller.. Men jag kan inte skriva så ofta (tror jag har sagt det förr, men det är säkert någon som har missat det) är för att min dataladdare eller om der är någonting i datorn som är pajj.Jag kan väll berätta lite om min underbara dag som varken är underbar eller intresant. Började med att jag vaknade, låg och drog mig till typ 25 över 9, klev upp, duscha och klädde på mig, borstade tänderna, gick ut med Ita och tog cykeln till skolan: på skolan hade jag svenska första lektionen, sen gick vi (tjejerna i klassen) och hade avslutning på DISA-projektet eller vad man kan kalla det.. Sen gick jag och åt lunch som bestod av tikkamasala och ris, det var väll gott, sen hade. Vi hemkunskap och där flamberade vi var inte så gott det heller.. Sen tog jag min fina cykel och begav mig hemåt. När jag kom hem gick jag ut med Ita, och sen tog jag fram min NO-bok och började plugga till biologiprovet imorgon. Det handlar om hjärtat och blodet, kommer ju såklart att få alla rätt? Nej louise det är fult att ljuga du kommer kanske just och pass förhoppningsvis få godkänt. Sen åt jag middag som bestog av SKINKSALLAD<3<3<3<3<3<3 efter middagen såg jag på tv och sov en liten stund: det var skönt. Sen när jag vaknade såg jag på tv och pluggade (såg mer på tv än vad jag pluggade) sen gick jag in på toan och borstade tänderna och gick upp och la mig. när jag lade mig i sängen spelade jag lite mobilspel och läste bloggar (på mobilen) sen så skriver jag nu ett mobilinlägg. Nu har ni typ fått varenda liten detalj om min dag så nu kan ni skriva en kommentar ochn berätta om eran! Skämt åsido.. En sak till jag måste tillägga (inriktad till jennie, celina och sanna) är att jag är inte sur på er jag har bara varit på dåligt humör nu i två dagar, kommer nog förmodligen vara det i några dagar till också skulle jag tro.. Men somsagt jag är inte sur på er!

Av Louise Ulander - 22 januari 2011 16:22

Igår på grottan gjorde man inte så mycket, men ändå gjorde man hur mycket som helst? men okej, jag började kvällen med att prata med lite folk och tog lite kort osv, sen så gick jag och några brudar och johannes och pär och sjöng lite singstar, sen for man hem strax före 11:)


idag har jag inte gjort speciellt mycket, städat lite på mitt rum typ, men sen om typ en timme ska jag fara på hockey, men ska försöka sno mammas dator sen så jag kan skriva ikväll eller imorgon igen;)


men ni får ha de bra så hörs vi sen!

  

Av Louise Ulander - 21 januari 2011 20:00

Ska snart till grottan med maja josse och rebecca:D kommer inte skriva så mycket för min dataladdare har slutat fungera igen.. men jag kommer skriva så fort jag får chansen till de, blir kanske på grottan? men vi får se tjing!

Av Louise Ulander - 21 januari 2011 20:00

Ska snart till grottan med maja josse och rebecca:D kommer inte skriva så mycket för min dataladdare har slutat fungera igen.. men jag kommer skriva så fort jag får chansen till de, blir kanske på grottan? men vi får se tjing!

Av Louise Ulander - 10 januari 2011 23:27

Jag vet att jag inte har skrivit på 150 år ungefär? men jag har fått min dataladdare men tror ni den funkar som den ska? Nej. men då fick vi min gamla laddare att fungera som tur var. men det finns inte så mycket att skriva egentligen? Men det var ju första skoldagen idag, den var väll inte sä jobbbig egentligen, vi fick lite information och veta att vi har tre prov om några veckor i sdvenska och engelska tror jag det var, jusste vi har wett i matte också känner verkligen peppen! eller? Men det finns inte så mycket att skriva förutom att jag fick veta att jag ska till tandläkarenimorgon tio i tre eller om de var tio över.. men nu nska jag försöka sova så jag orkar få mig upp till skolan godnatt:)

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards