louiseulander

Alla inlägg under mars 2011

Av Louise Ulander - 31 mars 2011 18:50

hallojsan! nu är jag tillbaka och jag ska försöka börja skriva oftare igen. men det har väll inte hänt speciellt mycket egentligen dom här dagarna.

men i tisdags var jag med celina efter skolan för vi skulle handla tills onsdag för då skulle vi stå i druvan och sälja kakor och sånt. 

onsdag när vi skulle stå i druvan, gick försäljningen riktigt bra, allting tog slut! men jag böev jättestressad och bröt ihop, jag klarade inte av de så Jennie skulle stå istället för mig och jag skulle gå och ha bild efter lunch, men efter lunchen (jag åt ingenting) så skulle jag gå och kolla hur det gick för dom nere i druvan, men det slutade med att jag stannade där hela eftermiddagen, men när jag kände att jag blev stressad så gick jag och satt mig ensam och lugna ner mig.. sen har jag inte gjort så mycket mer, men nu ska jag gå ner och se hockeyn så kan inte skriva mer men ska försöka skriva mer senare, annars imorgon.


ingen bild, men lägger kanske in en senare.

Av Louise Ulander - 28 mars 2011 22:24

¡hola!

har egentligen inte så mycket att skriva om eftersom det inte har hänt speciellt mycket. men klockan 18.00 tog jag cykeln till gympan för vi skulle ha löpning med laget. Det gick faktiskt bra, bättre än vad jag trodde iallafall men kondisen är väll inte på topp, men den ska tränas upp!

idag på skolan fick vi förresten en biljett till sverige - lettlandmatchen på fredag, så det blir att fara tidigare från träningen sp man hinner dit;) nu måste jag sluta skriva men jag skriver mer imorgon LOVAR! hejdå

arkivbild, orkar inte ladda in en ny  


GLÖM IMTE ATT STÄLLA NÅGON FRÅGA I FRÅGESTUNDEN I INLÄGGET HÄR UNDER!

Av Louise Ulander - 27 mars 2011 20:06

 


Jag känner att min blogg är sjukt tråkig, och jag skriver nästan aldrig så jag tänkte ha en frågestund så fråga! Jag svarar på allt! förutom om det är jätteprivat osv. Jag svarar när jag tycker jag har fått tillräckligt med frågor.

Av Louise Ulander - 27 mars 2011 19:49

    + restan av klassen som inte syns


Bilderna är tagna från www.eleppiaho.blogg.se!

Av Louise Ulander - 24 mars 2011 16:45

Det var roligare på / i Kågefjärden än vad jag trodde det skulle vara, iallafall på förmiddagen, för då gick jag en promenad, halkade endast två gånger! det borde ni anteckna. men sen på eftermiddagen när vi skulle hålla i nå stationer för sexorna sög det, jag skulle bara sitta stilla på en bro i min ensamhet och dela ut tamponger och ta tid.. nej oj klockan är 20 i sju så jag måste göra spanskaläxan så jag får se hockey hejdå!


arkivbild..  liten var den också men jag orkar inte ändra

Av Louise Ulander - 24 mars 2011 07:54

Idag ska alla åttor och sexor på skolan till kågefjärden eller nå. åttorna ska fixa några aktiviteter till sexorna osv, sen fick man välja om man skulle åka skridskor,skidor pimpla, isvak och promenad tror jag det var. Jag tänkte hoppa isvak men jag ska gå en promenad istället. Skriver mer när jag kommer hem HEJDÅ

Av Louise Ulander - 23 mars 2011 18:21

Ni har säkert sett "mannen som talar med hundar", det här är en annan version av den, bara jag som tycker det är väldigt likt? haha.

Av Louise Ulander - 21 mars 2011 21:54

men jag känner att min blogg är ganska tråkig så jag tänkte börja med det här jag med.

kommer kanske hoppa över någon bild om jag inte har någon som passar.


1a bilden: Någon du umgås väldigt mycket med.
2a bilden: En bild på dig själv.
3e bilden: En bild på någon i din familj.
4e bilden: En bild på en konstig tid i ditt liv.
5e bilden: En gammal bild på dig själv.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.
8e bilden: En person som du saknar.
9e bilden: Någon i din släkt.
10e bilden: Någon du tycker är väldigt snäll.
11e bilden: En person du kan berätta allt för.
12e bilden: En bild på din vardag.
13e bilden: Du och någon klasskompis.
14e bilden: En bild som påminner dig om gamla tider.
15e bilden: En person som du vill vara med.
16e bilden: En till bild på dig själv.
17e bilden: En ovanlig bild.
18e bilden: En bild på din fritid.
19e bilden: En person som är snygg.
20e bilden: En bild på dina närmaste.
21e bilden: En person som alltid ställer upp för dig.
22e bilden: En bild på en tid du saknar.
23e bilden: En bild från i somras.
24e bilden: En bild som gör dig glad.
25e bilden: En person som alltid gör dig glad.
26e bilden: Någon/några som du alltid har roligt med.
27e bilden: En bild som du alltid skrattar åt.
28e bilden: En tokig bild.
29e bilden: Den nyaste bilden på dig själv.
30e bilden: Någon du aldrig kommer släppa taget om.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards