louiseulander

Alla inlägg under april 2011

Av Louise Ulander - 30 april 2011 15:52

är inte riktigt nöjd med bloggen än men jag orkar rent inte fortsätta just nu.

Vad har jag gjort idag då? - jo tackar som frågar, men egentligen inte ett skit, blev väckt klockan 11(!) och sen har jag typ suttit vid mammas dator, fixat lite på bloggen tagit superfina bilder med mammas webcamera osvosvosv.

Vad ska du göra ikväll då? - vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll, tror jag ska fara in till folketshus och de och kolla om det är nå skojjs där, annars far väll jag och min cykel och hittar en fin plats och tittar på ett träd, eller varför inte älven? men om någon har lust att hitta på någonting ikväll kan ni höra av er, finns på mobilen!


               

bilderna går att klicka på och förstora..

Av Louise Ulander - 30 april 2011 13:21

håller på att göra om bloggens utseende så jag kanske får ny ork att börja blogga igen, så det kommer att se konstigt ut nu ett tag! sitter och lyssnar på Jenna Rose och Rebecca Black också, riktigt bra musik! ni hittar dom något inlägg längre ner.

Av Louise Ulander - 15 april 2011 16:46

Victor sa att han hade hittat en låt som var sämre än Friday och visade my jeans. och jag måste nog hålla med, om ni lyssnar på texten så kanske ni håller med?



Av Louise Ulander - 11 april 2011 23:48

Asså jag vet inte vad jag ska göra, det hände en sak idag på skolan vill inte skriva exakt vilken lektion det var. Sen så finns det ju ingen jävla människa som bryr sig heller. Jag sa till läraren om min stress men inte faan trodde hon på mig och sen pressade hon mig. Asså får lärare göra såhär? måste dom inte tro på sina elever om dom säger att dom inte klarar av vissa saker av olika anledningar? Är det verkligen rätt att pressa eleven om den säger att dom inte klarar av vissa arbeten av olika anledningar? Och det blir ju fan inte bättre av att vissa i klassen släng ur pig en jävla massa kommentarer heller.Nu ikväll när jag skulle sova började jag tänka på det här, bröt ihop och kunde inte kontrollera min krop, ålade runt i sängen, satt mig upp och tittade ut genom fönstret och så har det gått runt. Asså jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vad kan jag göra för att kunna känna mig trygg igen? Borde jag söka hjälp?Kände bara att jag behövde skriva av mig litegrann, nu ska jag försöka tänka på annat och ta det lugnt, men vi får se hur det går.. Kommer kanske skriva fler inlägg om min stress om jag känner att jag behöver de, för det verkar få mig lugnare för tillfället.Ta hand om er! Kram

Av Louise Ulander - 9 april 2011 10:32

Tror jag håller på att tappa intresset för fotboll. är inte lika taggad på att fara på träningarna längre och det går inte lika bra längre. Hoppas bara att det är tillfälligt och att intresset kommer tillbaka till sommaren.

Av Louise Ulander - 8 april 2011 18:44

jag har inte skrivet på 125 år ungefär? men det är för att jag har haft träningar, läxor, ingen dataladdare och mycket annat så bloggen har kommit i sista hand ett tag.


vad har hänt i mitt liv den här tiden? jo, tackar som frågar, jag har hunnit köpa min mosters gamla systemkamera, en Canon EOS 300D en bra nybörjarkamera för mig som inte har fotat så mycket.


men frågestunden lever vidare och vi skulle försöka hinna köpa en ny laddare i helgen, så ni får gärna vara gulliga och skicka en liten fråga till m ig här http://louiseulander.bloggplatsen.se/2011/03/27/4962078-fragestund/#kommentarer kommer ta en bloggpaus nu tills jag har fått en ny laddare, eller om det tar för lång mtid kommer jag att skriva något inlägg från mammas dator så ni får fortsätta hålla utkik!


typ en sån är de, googlebild.  


Av Louise Ulander - 1 april 2011 23:53

varför är det alltid svårt att börja ett inlägg?

vad har jag gjort idag då? jo jag har haft en vanlig skoldag, men vi fick sluta en halvtimme tidigare från bilden för vi skulle se någon film ;D sen cyklade jag hem, åt middag, bytte om till träningen osv. träningen gick väl hyfsat, ibland bra, ibland mindre bra;) sen efter träningen duschade jag och följda molly och johanna till hockeyn sverige - lettland, men det et väl säkert alla redan;)? okej nej men jag hade verkligen jättekul, skulle bli ett superlångt inlägg om jag hade skrivit allt men jag kan fökorta det lite. följde ju somsagt med molly och johanna dit, träffade jennie, celina och paula där borta, skrek nästan överdrivet mycket, jag och celina hade våra fina danser, blev inzoomad på jumbotronen. här har vi bara några exempel. sen när jag var i huvudentrén efter matchen så såg jag några letter gå någonstans (skulle säkert fara till hotellet eller nå) så var jag tvungen att skrika och applodera över vinsten, oh dom tittade bara konstigt på mig, och sen hörde man några tjejer bakom oss (mig och maja) säga "asså gud va pinsamma" haha ja.. sen på väg till bilen så gick vi förbi en minibuss med asiater typ och då var jag som tvungen att klappa händerna vid den bussen och dom ALLA av dom började klappa dom också och klappade med mig;) här har ni bara några saker, men jag kan sammanfatta kvällen såhär: har haft en riktig rolig kväll, tack för sällskapet tjejer!

skriver nog inget mer ikväll men ska försöka skriva ett inlägg imorgon om jag hinner, har ganska mycket att göra.


glöm inte att ställa någon fråga i frågestunden några inlägg ner

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards