louiseulander

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Ulander - 29 september 2011 15:45

kom ganska nyss hem från skolan, eller yttre rättare sagt. Vi hade orientering hela eftermiddagen i skogen vid skolan i yttre. Det gick väll inte speciellt bra haha men vi missade bara tre kontroller! sen for jag till skeleftehamn för att lämna paula, eller jag följde bara med.


vet inte vad jag ska göra ikväll, blir väll att sitta hemma och ha tråkigt.. men vill någon göra något så får ni höra av er!


 

Av Louise Ulander - 28 september 2011 20:23

idag hade jag spanskaprov, gick inte så jättbra men tror jag får ett G iallafall! sen har det inte hänt så mycket mer på skolan.


ikväll har jag gjort engelskaläxan, ska skriva så man kan berätta om det, usch hatar muntliga saker. 


Nu ska jag se idol, vi hörs!


 

Av Louise Ulander - 27 september 2011 16:49

halojsan alla underbara läsare! Idag gjorde jag bort noprovet, hoppas bara att det räcker för ett g, inte så säker på det hehe. sen hände det inte så mycket mer på skolan. 

nu ska jag plugga till spanskaprovet imorgon och ikväll ska jag nog se hockeyn på tv!


-ingen bild-

Av Louise Ulander - 26 september 2011 16:57

hände inte så mycket på skolan idag, slutade halv fyra.

kommer nog inte blogga så mycket idag, måste dejta NO-  och spansksaböckerna hela kvällen, har prov imorgon och på onsdag.


men tur så hittade man pringles och daim som genast kommer göra pluggandet lättare. har redan ätit ungefär halva pringlesröret


hörs senare!


   dålig bild..

Av Louise Ulander - 25 september 2011 23:45

Hade ju som jag redan skrivit sista fotbollsmatchen för säsongen idag, vi vann matchen så det blev en bra avslutning på säsongen! usch vad dålig mening det där blev.. men efter matchen skyndade jag mig å duscha osv sen for jag mamma och pappa till umeå för att fara på biltema. Hittade förresten en moppehjälm där! en helsilver eller typ mattsilver(?) men mamma ska få fixa nå dekaler till den så den blir både snyggare och personligare! btw så träffade man sanna på biltema också, härlig tjej det där!

sen efter biltema for vi förbi min morbror, blev att vi åt middag där så vi for hem vid åtta, kom hem vid halv tio eller nå sånt. men somnade i bilen på vägen hem, liggandes i sätet med bälte och allt haha.


nu ska jag försöka sova, skola imorgon ju.

Av Louise Ulander - 25 september 2011 09:30

vaknade ungefär åtta idag också, skitkul! men har fotbollsmatch idag, så jag måste kliva upp typ nu, men jag skriver mer sen!


   arkivbild, men var den enda jag hittade..

Av Louise Ulander - 25 september 2011 01:30

ska nog sova, fast jag inte är så trött, men har fotbollsmatch imorgon så måste vara pigg!


fråga inte vad som hände...


 

Av Louise Ulander - 24 september 2011 23:15

 

  orkar inte fixa bättre bilder nu..

  

Eftersom jag älskar disneyfilmer, så var jag tvungen att se den! vet att den har funnits hur länge som helst, men jag hade inte sett den. Tyckte iallafall att den var bra. vet inte riktigt vad jag kan skriva om filmen förutom att jag älskar den!


om filmen: Hundvalpen Molle vill så gärna bli en riktig jakthund, men snubblar alltid in i trubbel vad han än gör. Hans kompis, den spralliga och busiga rävungen Micke, stöttar sin bästis på alla sätt och vis. Självklart måste det finnas något som Molle är bra på? Svaret hittar de på traktens marknad. Molle har en kanonbra sångröst och bandet "Luffarkvintetten" som består av ett gäng hemlösa hundar, anställer honom genast! Med sin sköna och svängiga musik, gör bandet allt större succé och vid sidan av rampljuset känner Micke sig lite utanför. Det gör även bandets svartsjuka primadonna Dixie som Molle, utan att veta om det, har ersatt...



Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards