louiseulander

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Ulander - 31 oktober 2011 16:38

Idag har jag inte gjort någonting alls, suttit hemma framför datorn typ och det kommer nog vara samma sak ikväll, sitta hemma och ha tråkigt medan alla andra har filmkväll.. Skulle få vara med men jag kommer inte hinna, sen skulle jag vara tvungen att gå eller cykla till skelleftehamn och det hade jag inte hunnit heller, meeeen det får bli någon annan gång! Nu tänker säkert en del av er "varför kör hon inte moppe?" Jo det är för att när vi hade prao så ramlade jag med den vid coop så den är helt broken typ!


Nu ska jag surfa runt litegrann så vi får höras!


Av Louise Ulander - 31 oktober 2011 11:45

Godmogon snyggingar! eller själv har jag varit vaken sen typ nio-halvtio haha men jag somnar sent och vaknar tidigt nu för tiden, vet inte varför=( eller jo kanske, men det får ni inte veta!

Det var tänkt att jag skulle vara med Elin idag, men hon slutade bar svara på mina sms så det blir nog ingenting av det, men om det är någon som vill göra nånting finns jag på mobilen!


Av Louise Ulander - 30 oktober 2011 22:36

Kvällen spenderades som sagt hos Celina, vi gjorde det vanliga, chatroulette, facebook, hennes bdb osv, men kul var det! Men nu när jag kom hem började jag må så jävla dåligt, blev bara helt depp så kommer inte skriva något mer ikväll, ska lyssna på musik och hoppas jag kommer på bättre tankar, men vi hörs nog imorgon!

Av Louise Ulander - 30 oktober 2011 16:27

Hello snyggingar, allt bra med er?

Själv så var jag på väldigt dåligt humör imorse men det har vänt så nu är jag glaaad! :D

Idag har jag hunnit med ganska mycket känns det som. Såg Formel 1en imorse som var halv elva, sen duschade jag och for i väg till Raggvaldsträsk för att titta på Sannas (min faster) häst, var inte alls pepp på det men med föräldrar som tvingade en att följa med så hade man inte så mycket val. Sen på väg hem från Ragg for vi till forslunds (ni vet Volvo och Renault) och kollade för det var någon grej där, det slutade iallafall med att vi köpte et nytt bilbatteri (ni kan ju anteckna;)?) och sen for vi till Krysset och åt mat sen for vi hem! Ja det är vad jag  har hunnit göra idag, sen ikväll sak jag nog vara med Celina om inget dramatiskt händer;) hehe.


Men ska försöka skriva mer sen, PUSS!


bjuder på den!  

Av Louise Ulander - 30 oktober 2011 02:37

Nu hör jag att föräldrarna håller på att göra sig klara där nere, så då går jag och lägger mig också för tror inte dom blir speciellt glada om jag är vaken och sitter vid datorn när dom går och lägger sig, men skriver mer imorgon, godnatt!  

Av Louise Ulander - 30 oktober 2011 01:15

Det blev en lugn hemmakväll ikväll, spenderades framför TVn och datorn, var ganska mysigt!

Orkar inte gå och lägga mig, har ju sovit på soffan så är inte trött nu haha, så jag sitter vid datorn en stund sen blir det en dejt med John Blund.

Oj vilket misslyckat inlägg det här blev men ni får nöja er med det, vi hörs imorgon, eller ja, senare idag!


usch vad fet jag var på den tiden:(  

Av Louise Ulander - 29 oktober 2011 13:45

     

vet inte vad jag ska skriva egentligen, det är det bästa som jag har varit med om men det är ändå sorgligt för det är över, saknar det så sjukt mycket och det vore sjukt kul att bara få fara ner dit igen och titta på olika matcher utan att spela själv, bara att få fara dit ner igen. Få se invigningen och finalmatcherna. Är det någon som skulle vilja följa med?

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards