louiseulander

Alla inlägg under december 2011

Av Louise Ulander - 30 december 2011 00:00

Hade värsta bloggtorkan idag, var nära på att ta en bloggpaus, men jag väntade till kvällen och fick tillbaka lusten igen! Därför uppdateringen var låg idag.


Har inte gjort någonting alls idag, har suttit i min one piece och myst framför datorn, eller i soffan. Har egentligen inte så mycket att skriva, men skriver mer ikväll eller imorgon, puss!

Av Louise Ulander - 29 december 2011 19:09

Har 2011 varit bra? 
Mestadels!

Höll du några av dina nyårs löften? 
Hade inga haha


Tror du 2012 kommer bli lika bra? 
Tveksamt, men man kan ju alltid hoppas!

Har du förlorat någon kompis detta år? 
Ja..

Vad spenderade du mest pengar på? 
Kläder eller godis haha

Finns det någonting du ångrar med 2011? 
Massor!

Blev du kär i år? 
Nej.

De bästa nya människorna du träffade? 


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Var på Gothia, ramlat med moppen..ja?

Dog någon som stod dig nära? 
Om Drutten räknas så ja.

Vilka länder besökte du? 
Jag var fast i Sverige..

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Jajjemen, bättre självförtroende och massa andra saker som hör till personliga livet!

Vad var din största framgång 2011? 
Jag vet inte :$
 
Fick du sparken under 2011? 
Näe, hade inget jobb! 

Största misstaget? 
Vet inte..

Har du varit sjuk eller skadat dig? 

Ramlat med moppen så jag fick ett jack i knät, och uppsvullen höft, haft öron- och lunginflammation tex


Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Ja, mina vänner

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 
Jag var gladare, men har mått riktigt dåligt ibland!

Hur tillbringade du julen? 
Hemma med min familj och farmor, två av mina fastrar och en av mina kusiner! 

Favoritprogram på TV? 
Ingen aning, men såg mycket på Formel 1 och Family Guy!

Favorit serie? 
Jag vet inte, såg typ inga serier

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
 
Det tror jag inte

Bästa boken du läste i år? 
Tror inte jag har läst någon bok

Största musikaliska upptäckten? 
Vet inte, kanske Bring Me the Horizon, jag vet att dom har funnits lääänge, men började lyssna på dom i år!

Något du önskade dig och fick? 
Njaae, lite småsaker men inget specifikt typ en ny mobil eller så!

Något du önskade dig men inte fick? 
Ja haha

Årets bästa film?
 
Jag saknar dig!

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag minns inte, haha

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? 
Oja finns alltid saker som kan bli bättre!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Jeans, T-shirt och svart kofta typ haha

Vad fick dig att må bra? 
Mina kompisar och gokarten!


Vad förväntar du dig av det kommande året?

Vill inte förvänta mig något, kommer förmodligen inte bli som jag vill ändå.

-

Av Louise Ulander - 29 december 2011 19:04

 

Av Louise Ulander - 28 december 2011 16:59

Hej snyggingar! 

Kom hem från stan för ett tag sedan, köpte ingenting förutom en macka på subway. Om jag inte skrev det så var jag där med underbaste Emma N.

Förresten så måste jag nog vara den mest senila individ som existerar. Provade en jacka på Gina, men tror ni inte jag glömde väskan i provrummet? så det var bara att gå tillbaka och be om att få tillbaka den.. Good work girl!


-


Ikväll ska jag fara på hockeyn, men skriver när jag kommer hem, PUSSS!


Meya fick stå för bilden i inlägget idag, saknar dig!  

Av Louise Ulander - 28 december 2011 12:58

Hej snyggaingar! allt bra med er?

Själv är jag väldigt stressad, måste göra mig klar och fixa lite saker innan jag ska till bussen som går om 20 minuter in till stan. Skriver när jag kommer hem, PUSS!

kaozzz  

Av Louise Ulander - 28 december 2011 04:31

    

Av Louise Ulander - 28 december 2011 04:17

Sitter fortfarande och lyssnar på Disco-playlisten, är på sista låten nu! GUUUD VAD TAGGAD MAN BLIR ALLTSÅ!!!!!


-


Ska snart gå och lägga mig, ska bara kolla på lite bloggar och så sen ska jag sussa.

Skriver mer imorgon, puss!


orkar inte lägga in en bild nu, sorry..

-

Av Louise Ulander - 28 december 2011 00:27

 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards