louiseulander

Alla inlägg under januari 2012

Av Louise Ulander - 28 januari 2012 15:47

Hej snyggingar! allt bra med er? med mig är det väl ganska bra, ska in till stan och se på fotboll, tror inte jag får spela själv, men ska försöka övertala mamma att jag ska spela, annars får vi typ inte ihop ett lag.. kanske får stå i mål iallafall?


 

Av Louise Ulander - 28 januari 2012 04:38

Ligger i sängen och kollar runt på youtube och så, men ska nog sova snart. Skriver mer imorgon PUSS

Av Louise Ulander - 27 januari 2012 16:14

For in till stan idag, men for hem nästan direkt, mådde inte alls bra.. Men när jag kom hem åt jag litegrann och det blev genast mycket bättre. Borde lära mig äta igen.. Och nej det blev inga fynd, endast en bussbiljett!

och förlåt Molly och Emma för jag var så dryg/tråkig, men mådde inte bra så hoppas ni förstår mig!

Skriver mer ikväll eller imorgon, beror på vad jag ska göra ikväll, puss!


snigg bild osv.  

Av Louise Ulander - 27 januari 2012 10:59

Godmorgon snyggingar, allt bra med er? Med mig är det väl ganska bra. Är ju ledg idag så tror jag ska in till stan en sväng, om det inte blir allt för sent, annars kanske jag går ut och fotar om det är bra väder, vi får se! 

Skriver mer sen, puss!


passande bild osv. den togs genom ett smutsigt bussfönster.  

Av Louise Ulander - 26 januari 2012 15:10

Kom hem från skolan för nästan en timme sen, skönt med kortddag! (slutade halv två) men satt i omklädningsrummet till strax före två, skönt att inte behöva stressa. Men det hände väl inte så mycket på skolan idag, en vanlig dag och skidor på gympan.

Nej känner bara hur misslyckat det här inlägget blev så slutar nog skriva nu, men ha det så bra så hörs vi senare!


ny bild osv.  

Av Louise Ulander - 26 januari 2012 00:00

Ligger just nu i sängen med datorn och kollar runt på lite bloggar och olika hemsidor, är inte tillräckligt trött så kan inte somna, så  istället för att ligga i sängen och vrida sig och börja tänka på olika saker, startar man upp datorn och kikar runt lite. du behöver inte läsa det här mamma. Vet inte vad jag ville få fram med det här inlägget, men kände bara för att uppdatera lite. men skriver mer imorgon godnatt


Vet inte hur många gånger jag har lagt upp den här bilden? men har inte hunnit ta några nya bilder så ni får nöja er med den ändå!  

Av Louise Ulander - 25 januari 2012 21:32

 

Av Louise Ulander - 25 januari 2012 18:43

Hej på er, allt bra? med mig är det väl sådär, men vill inte ta upp det på bloggen just nu.


Det har hänt ganska mycket medan jag har haft en paus, både bra och dåliga saker, fysiskt och psykiskt. men vi får se vad jag kommer lägga upp.


Idag var det onepiece-onsdag på skolan igen, vi hade det förra onsdagen också, ganska mysigt faktiskt! annars hände det inte så mycket, vanliga lektioner, men fika på SOn, dock gav jag mitt fika till sanna, var inte så sugen, hehe.


Har inte så mycket mer att skriva nu, men skriver mer ikväll eller imorgon!


Elviras bild  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards