louiseulander

Alla inlägg under april 2012

Av Louise Ulander - 29 april 2012 20:39

Förlåt för jag inte har skrivit idag, men imorse när jag vaknade klev jag upp och gjorde mig klar för att jag skulle fara och se på mina småkusiners simtävling, sjukt duktiga var dom!♥ Jag och mamma for där ifrån vid halv fyra, och for direkt in till stan för att äta på Tatung. Blev friterad kyckling för mim del, sjukt gott! Och sen att man fick mammas friterade banan gjorde inte saken sämre  När jag kom hem sen började jag städa på mitt rum, och tror ni inte att man hittade hundbajs UNDER mina kläder? Ita hade alltså bajsat på mitt rum och lagt mina kläder över det, såå mysigt! men jag älskar dig ändå Itutt!♥ Sen har jag bara tagit det lugnt. Men har inte alls någon ork till att blogga, är sjukt trött och vill inget hellre än att lägga mig och powernapa ett tag, eller så försöker jag hålla mig vaken en stund och gör tidig kväll istället, vi får se. Men tror inte jag kommer orka blogga nå mer idag, men vi hörs nog imorgon igen, puss sötisar! 


Tog kort på maten men har inte hunnit lägga in den på datorn så ni får en vacker bild på våran skithund istället!

 

Av Louise Ulander - 29 april 2012 00:44

Skriver mer imorgon!

Av Louise Ulander - 28 april 2012 16:32

Hallå! När vi hade varit på stan en sväng for vi förbi Bergsbyn och köpte glass, och fyfaan blev typ less efter några tuggor hehe. När vi kom hem var jag social och gav Matilda banan, (kände att ni behövde veta det..) Vi ska snart fara till Piteå och äta middag hos dom som är här nu, så det blir nog inte så mycket bloggning, men jag skriver när jag kommer hem, puss!

Matilda för typ ett år sedan.  

Av Louise Ulander - 28 april 2012 11:07

Godmorgon! Mamma kom och väckte mig vid tio i tio idag, var hur trött som helsst, men lyckades hasa mig upp och duscha iallafall, vi ska till stan idag juu!  Nu ska jag gå och sminka mig och fixa håret. Vi hörs när jag kommer hem, puss!

Av Louise Ulander - 27 april 2012 23:45

hallå där! Förlåt för jag inte har skrivit än, men lade m ig bara ai soffan när jag kom hem från mormor och åt en Calippo shots, heh. Sen efter det var det tänkt att jag och mamma skulle se en film, men mamma skulle bara tvärkolla facebook, och där sitter hon fortfarande.. men vi får se den imorgon istället  Sen har jag inte hunnit ta bilder på det jag skulle visa er, men ska försöka hinna med det imorgon, promise! Nu ska jag gå och kissa, vi hörs!

     

Jag vet att ni älskar att jag inte har några bilder att lägga ut:):):):)

Av Louise Ulander - 27 april 2012 20:02

Sitter hos mormor nu och har precis fikat. Är ganska kul och lyssna på när hon pratar om gamla händelser haha! Nu ska jag fortsätta vara social innan vi far hem igen, vi hörs!

Av Louise Ulander - 27 april 2012 18:16

Hej sötisar! hoppas allt är bra med er, med mig är det faktiskt ganska bra. Har egnetligen ingenting att skriva förutom att jag och mamma är ensamma hemma ihelgen, no boys! hur skönt?!  Nej men det kommer bli grymt mysigt med en helg med bara mamma, känner att det behövs, verkligen! Snart ska jag fara och hälsa på mormor, så det blir nog inte så mycket uppdatering ikväll, men har en sak att visa er ikväll iallafall, spännande?  Men jag skriver när jag kommer hem, puss!


alltid så erotisk.  

Av Louise Ulander - 27 april 2012 10:12

Halloj! Var hur trött som helst när jag vaknade, men vad gör det, det är ju fredaaaag!😄 det känns som den här dagen kommer vara ganska lugn, fast vi slutar kvart över tre. Vi ska se film på bilden, och på NOn ska vi säkert bara jobba vidare. Ny måste jag sluta skriva, men ha det bra så hörs vi senare, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards