louiseulander

Alla inlägg under maj 2012

Av Louise Ulander - 31 maj 2012 18:51

Hej älsklingar! Har inte bloggat på lääänge nu men jag har så mycket i skolan nu så jag har faktiskt inte hunnit.. Men ni ska bara veta hur glad jag blir att ni fortsätter gå in på min blogg fast jag inte skriver, det betyder! Ska försöka komma igång med bloggningen snart igen, men just nu sitter jag och pluggar, har tre prov imorgon, men det ska nog gå bra! Ska försöka hinna skriva mer ikväll annars hörs vi imorgon, puss!


 

Av Louise Ulander - 25 maj 2012 18:32

Hej sötisar! Försov mig imorse, hade ställt väckaren på 20 över sju, men istället för att snooza råkade jag slå av den så jag vaknade tio över tio. Bra Lollo! Kan ju säga att lektionen började 25 i tio också hehe.. Annars har dagen bara flutit på. Sen att vi fick sluta en halvtimme tidigare gjorde inte speciellt ont heller. Nu ska jag gå och göra mig klar, ska fara och titta på våran fotbollsmatch, vi hörs senare!

Brist på bilder eller vad?  

Av Louise Ulander - 24 maj 2012 23:45

Idag hade vi "Företag för en dag" på skolan. Det är att man är i grupper och ska ha ett företag och tjäna pengar en dag. Det var först tänkt att jag, Sanna, Paula och Sara skulle gå ut och rasta hundar, men det blev ett återbud på det och Paula blev sjuk så jag och Sanna for hem till mig och städade ur våran buss istället. Vi fick 300:- för det, lätt värt! 

När jag kom hem från skolan somnade jag på soffan en stund. När jag vaknade ungeför vid fem kollade jag lite saker på mobilen innan jag gick och duscha. Sen ikväll har jag inte gjort så mycket, sett lite Eurovision och så. Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon, puss älskar er!

 

Av Louise Ulander - 23 maj 2012 23:31


Hoppas ni förstår vad jag menar, orkar inte förklara (a)  

Av Louise Ulander - 23 maj 2012 21:14

Hej sötisar! Jag tror inte jag har skrivit något om dagen än? men det ska jag inte göra heller eftersom det inte har hänt något skoj. Alla inlägg blir typ likadana om jag ska hålla på med det varenda dag :))) Just nu ligger jag på sängen och har precis ätit upp gröten som var kvar i förpackningen. Gröten är nästan godare kall än varm hehe. Nu ska jag lyssna på musik, kolla facebook och så, men vi hörs senare, puss!

Måste ta mig i kragen och gå ut och fota så bloggen blir lite roligare..

Av Louise Ulander - 23 maj 2012 20:52

                  
  • Jag älskar att blanda kort. Jag kan sitta hur länge som helst och bara blanda
  • Jag kan äta kall gröt direkt ur förpackningen
  • Jag har bacill-skräck, kanske inte så superstark men jag tvättar alltid händerna MINST 2-3 gånger efter jag har varit på toa och jag kan inte sitta på allmänna toaletter
  • Jag vill ha längre hår
  • Jag vill ha pokémonprylar, tex en Pikachu kigurumi och en Pikachbörs
  • Jag äter inte godis, chips eller kakor, jag dricker inte heller läsk eller saft
  • Jag tycker religion är jätteintressant
  • Jag är troende, men inte religiös, that´s different!
  • Jag vill ha en Koran. (Tänk att ha en Koran bredvid Bibeln i bokhyllan )
  • Jag vill fara till ett muslimskt land, för att se hur dom lever och så.

Av Louise Ulander - 23 maj 2012 15:05


Vi har anmält oss iallafall, så om vi bara hinner komma igång så kommer vi köra i Piteå!  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards