louiseulander

Alla inlägg under juni 2012

Av Louise Ulander - 29 juni 2012 18:00

 

Av Louise Ulander - 29 juni 2012 11:11

Hej på er! Förlåt för att jag inte skrev igårkväll, men jnag packade och sen blev jag väldigt trött så jag gick och la mig,  förlåt! Nu ska jag fortsätta pcka och duscha, sen ska vi äta lunch och sen far vi till övik. Vilket betyder att uppdateringen kommer vara väldigt dålig, och dom inläggen ni får kommer vara bildlösa.. men bättre än ingen uppdatering alls? Nu ska jag gå och göra mig klar, vi hörs vid ett senare tillfälle, puss!


 

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 15:01

Hej på er alla underbara bloggläsare!

Pappa väkte mig vid tio i elva imorse, så jag fick sova nästan fem timmar i natt. Men bättre än inget?  Idag har jag inte gjort någonting alls, men snart ska jag gå och börja packa inför övik! Nu ska jag fortsätta att smaska på mina jordgubbar,vi hörs senare, puss!

 

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 15:01

Hej på er alla underbara bloggläsare!

Pappa väkte mig vid tio i elva imorse, så jag fick sova nästan fem timmar i natt. Men bättre än inget?  Idag har jag inte gjort någonting alls, men snart ska jag gå och börja packa inför övik! Nu ska jag fortsätta att smaska på mina jordgubbar,vi hörs senare, puss!

 

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 05:49

Vet inte varför jag göt ett inlägg nu, har ingenting att skriva. Men nu börjar jag iallafall bli lite trött så nu ska jag ta några timmars skönhetssömn,, vi hörs när jag vaknar igen, godnatt!<3

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 04:02

 

Såg precis att jag var med på mest besökta! Shiiit nu jävlar ska jag satsa ALLT på bloggen! (om ni inte ser så är jag på plats 13..) Jag lovar er superuppdatering imorgon också, fast jag ska packa och så inför övik i helgen. Okej, nu tänker ni säkert "bara 25 besökare" men klockan är fyra på morgonen och de flesta ligger och sover, så så pjåkigt tycker jag faktiskt inte att det är, sen så har jag precis kommit igång med bloggningen igen så jag är nöjd och då får ni säga/tycka vad ni vill! PUSS älskar er alla!

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 03:42

 

Jag är med och tävlar om ett mobilskal från supply.se hos mallemusic.blogg.se. Är gärna med ni också! Klicka HÄR eller på bilden för att komma till tävlingen.

Av Louise Ulander - 28 juni 2012 03:07

OMG såg precis att jag är etta på mest aktivalistan!! nog för att klockan är tre och alla ligger och sover, men det här ska hålla i sig nu! shit alltså! Fast dom har missat att räkna med ett inlägg, men vad gör det liksom?! ni kan få bildbevis! Kan säga att jag tog bilden från toplistan efter den på mina inlägg så det är inget fusk här inte..

    

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards