louiseulander

Alla inlägg under juli 2012

Av Louise Ulander - 30 juli 2012 18:19

Tjohej! Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma och pratat lite med mamma om en sak som jag ska fundera väldigt mycket på, vad det är får ni veta när/om det blir av!
Annars så sitter jag just nu på Max och väntar på maten och efter det ska vi fara på Coop och handla. Ni får ha det bra så länge så hörs vi senare, pussar!

Av Louise Ulander - 29 juli 2012 20:32

Hallå! Har blivit väldigt låg uppdatering, men jag ska verkligen försöka komma igång igen nu. Nu ska jag se OS-finalen i simning och sen ska jag nog duscha, men ni får ha det så bra så hörs vi inom kort. Puss!

Av Louise Ulander - 25 juli 2012 19:45

Hallå! Just nu sitter jag med ytterkläderna på och väntar tills mobilrrn har laddat litegrann så jag kan fara och möta upp en person som ville prata med mig om en grej, så jag ska snart fara och möta upp henne. Annars har jag inte gjort så mycket idag, följde med mamma och pappa upp på Solbacken för att köpa hundmat och så. Nu ska jag hitta åt ett par vantar sen ska jag fara, vi hörs om ett tag, puss!

 

Av Louise Ulander - 25 juli 2012 15:04

Förlåt för att jag inte skrev igår, men dagen började med att jag åt frukost vid tolv ungefär, sen hjälpte jag pappa att byta stol till min gokart. Efter det åt vi en väldigt sen lunch vid halv fyra för att senare fara till min moster för att låta Ita leka med Oggy (deras Rottweiler) en stund. Efter vi hade varit där for vi till Bergsbyn för att äta middag vid 19-20.30 När vi sedan kom hem mådde jag väldigt illa, var spyfärdig och ville bara spy upp allt som spys upp kunde, men riktigt så blev det inte, låg istället i soffan och såg på TV medan jag tyckte synd om mig själv. Idag har jag tagit det väldigt lugnt, ätit frukost, och legat i soffan och mått illa. Nu har jag däremot hunnit duscha så ligger just nu och mår ganska bra - För tillfället. (om man räknar bort 20 kilo snor som är i min näsa och hosta :))) Ska försöka orka med bloggen idag, den håller som på gå ganska utför nu när jag är förkyld och halverst sängliggandes, men det ska det bli ändring på snart!

Åh vad rörigt det här inlägget blev, men jag orkar inte göra om det så ni får leva med det! Vi hörs senare, puss!

 


Av Louise Ulander - 23 juli 2012 14:15

Halluu! Förlåt för den KASSA uppdateringen dom senaste dagarna, men jag har varit jätteförkykd så jag har verkligen inte orkat, men jag börjar bli friskare nu så nu är jag tillbaka igen! Men för att göra det roligare och lättare för mig att underhålla er kan ni väl kommentera vad ni vill ha mer utav i bloggen? Dagens outfit? Hiss & Diss? Dagens Blogg? Mode? Ge förslag så ska jag göra allt jag kan för att genomföra det! Sounds good? ;) 

 

Av Louise Ulander - 23 juli 2012 00:01

 

Om ni också vill prata med honom kan ni klicka HÄR! BTW så borde ni ha lite humor om ni ska testa ;)

Av Louise Ulander - 19 juli 2012 23:15

Hallå! Hoppas att allt är bra med er, med mig är det inte alls speciellt bra. Är förkyld och vill inget hellre än att gömma mig under täcket. Annars är det väl bra, köpte skinnjackan idag, den ska ni få se så fort jag har fixat bild, och en till sak som är skoj är att jag förmodligen ska upp och köra gokart för första gången i år, bättre sent än aldrig, right?! ;) Nu ska jag se slutet på fotbollen från Gothia Cup, sen ska jag nog gå och lägga mig. Ha det bra så länge så hörs vi, puss!
Bjuder på en bild som jag tog en morgon när jag hade nyklivit upp i Stockholm, när jag har brist på annat :))

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards