louiseulander

Alla inlägg under augusti 2012

Av Louise Ulander - 31 augusti 2012 16:31

Av Louise Ulander - 31 augusti 2012 11:58

Sitter just nu på skolan och väntar på att bussen ska komma. Så himla skönt och sluta före lunch! När jag kommer till stan sen ska jag ära på stan och sen ska jag nog gå och kolla om jag hittar något fint ;) nu ska jag hämta mitt busskort och sen ska jag gå till bussen, vi hörs ikväll!

Av Louise Ulander - 30 augusti 2012 21:15

Hallå! Just nu ligger jag i soffan och håller på att somna. Jag tänkte visa er och berätta litegrann om det vi gjorde på skolan igår.
På förmiddagen monterade vi ihop hundgårdarna på skolan, och på eftermiddagen for vi till min lärare och gjorde detta:

Först fick vi se deras hundpensionat

   

Sen fick vi varsin hund att gå ut och rasta

 

Sen fick vi se deras höns, tuppar, kaniner och småfåglar

 

Och efter det fick vi träffa dom efterlängtade fåren!

   

Och lammet! 

 

Sen fick vi även träffa deras hästar.

 

Sen visade våran lärare oss lite olika saker innan vi for tillbaka till skolan. Riktigt roligt hade jag och det var bara en sak som inte var speciellt kul och det var nog att min kompis blev sparkad av en häst när hon släppte lös henne, men det gick bra, och jag hoppas att de blir bra snart!

Av Louise Ulander - 30 augusti 2012 21:14

Ska bara redigera ett inlägg sen kommer det upp!

Av Louise Ulander - 29 augusti 2012 21:49

Förlåäååt för ett jag inte har bloggat efter skolan, men jag berättar imorgon vad vi har gjort, hoppas det är okej!

Av Louise Ulander - 29 augusti 2012 07:17

Godmorgon! Sitter just nu på bussen på väg till skolan. Vi ska fara och titta och lära oss saker om får idag hela dagen, kommer nog bli riktigt kul! Jag älskar får hihi! Ska försöka ta mycket bilder så jag kan visa er. Ni får ha det bra så hörs vi så länge, puss!

Av Louise Ulander - 28 augusti 2012 22:49

Hallå där mina vänner! Just nu ligger jag i sängen och smsar och ska snart sova. När jag kom hem från skolan tog jag det lugnt en stund innan vi skulle äta och jag säger bara det, jag kan verkligen inte koka ris, det är skitsvårt ju!! Efter jag hade ätit for jag på fotbollsträning med vårat lag och damerna som gick piss för min del, varför orkar jag inte gå in på nu. (eller ja, delar av anledningen iallafall) Nu ska jag sova så jag hoppas på en bättre dag imorgon, vi hörs då, Godnatt!

Av Louise Ulander - 27 augusti 2012 22:33

Godkväll.. Hoppas att allt är bra med er, med mig är det super. Just nu ligger jag i sängen och ska sova eftersom jag ska upp före tuppen imorgon för att hinna med bussen, men det är det värt bara man får sig upp. Höll på försova mig imorse så jag fick sminka mig när jag kom fram till skolan, haha ;) Efter skolan gick jag och Sanna en snabbsväng in på Bokia för jag skulle kolla om dom hade något bra block jag kunde ta med till skolan, men hittade inget bra så jag följde med min bror och hans kompisar till Maxi och köpte ett där istället. Dock är det så stort så jag kommer inte rymma det i väskan eller skåpet, men jag gillar det ändå ;) När vi kom hem från Solbacken så åt jag och mamma middag och sen efter vi hade ätit for vi till mormor en stund. När vi kom hem åt jag rostade mackor och drack varmchoklad innan jag gick och gjorde mig klar för natten. Nu ska jag sov, men vi hörs imorgo , godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards