louiseulander

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Ulander - 19 november 2012 07:48

Godmorgon! Eftersom uppdateringen har varit så dålig i helgen så kan jag meddela er att ni inte har missat något. Har inte gjort ett skit förutom att legat hemma och chattat med massa fina människor om allt och ingenting.
Just nu sitter jag iallafall på bussen på väg till skolan, är inte alls taggad, har nästan inte sovit något inatt och så har vi naturbruk hela dagen.. Hoppas vi inte behöver vara ute iallafall för jag har inte med mig grejer för det.. Men vi hörs senare, PUSS!

Av Louise Ulander - 17 november 2012 08:48

Jag har inte alls sovit bra inatt, vaknade under natten och sen sov jag till typ tio över åtta, bra start på lördagen :)) Jag har inga planer förutom att se Formel 1-kvalet som är ikväll. Så det är bara att höra av sig om ni vill träffas! Nu ska jag lyssna på musik, vi hörs!

Av Louise Ulander - 16 november 2012 16:17

Har ni sett OPIs nya nagellack som innehåller 18 karat guld? Jag vet inte vad jag ska tycka om det, visst hade det kanske varit lite coolt och ha det på naglarna, men man blir väl lite snål när en flaska kostar 489:-..?

Vad tycker ni är det värt? Skulle ni kunna tänka er att köpa/ha ett sånt här nagellack?  

 

 

Av Louise Ulander - 16 november 2012 14:11

Fick stanna hemma från skolan idag för jag mådde väldigt illa i morse och kände mig spyfärdig. Det är bättre nu men mår fortfarande illa. Så jag har bara tagit det lugnt idag, inte gjort någonting alls, vilket betyder att jag får komma på något annat att blogga om, vilket jag inte gör. Så nu kan ni lämna en kommentar så jag kan komma igång med bloggandet igen! Tack på förhand!

Jag vet förresten att jag fick er att tro att det var något speciellt med det här inlägget på grund av rubriken ;)

Av Louise Ulander - 15 november 2012 14:48

 

Av Louise Ulander - 10 november 2012 14:53

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards