louiseulander

Alla inlägg under februari 2013

Av Louise Ulander - 27 februari 2013 12:44

Just nu sitter jag på bussen på väg hem från skolan, klarade inte av att vara kvar. Kan inte äta, börjar må asilla och så får jag typ ont i magen. Det ända som fungerar ganska bra är typ yoghurt, så drack lite drickyoghurt till lunch.. Nu är jag snart i stan och ska då tvärspringa in till kicks och köpa nytt smink, sen ska jag ta bussen hem och försöka äta igen typ.. Hoppas ni har det bättre än mig så hörs vi, puss!

Mycket att bjuda på osv :))
Av Louise Ulander - 21 februari 2013 13:13

Under den här tiden jag inte har uppdaterat så har det hänt en del saker i mitt liv som jag inte har tänkt ta upp här på ett tag, men kanske i framtiden, när jag känner mig redo.
Igår hade vi friluftsdag i bygdsuljum, helt värdelös dag om ni frågar mig, fick en ganska kort promenad på förmiddagen och sen satt man istortsätt bara still och frös. Detta resulterade i att min förkylning bröt ut och att jag fått feber. När jag gick och la mig igår så hade jag 38.8 graders feber, men kände mig ändå inte så jätterisig (brukar känna mig ännu hängigare när jag har feber). Nu ligger jag i sängen och funderar på att flytta fläsket till soffan och kanske äta något och kolla febern. Jo så blir det! Vi hörs lite senare, pussar och kramar från en inte så frisk tjej!

Av Louise Ulander - 11 februari 2013 09:25

Förlåt för att jag inte har uppdaterat i helgen, men anledningen är den att jag for till Stockholm i fredags med årets konfirmander, så jag har faktiskt inte haft tid. Vad som hände där kommer jag ta i ett annat inlägg för just nu står jag och väntar på bussen som går till skolan. Nu ska jag försöka komma igång med bloggningen på allvar så håll utkik, vi hörs!

Av Louise Ulander - 7 februari 2013 22:23

Idag på skolan for vi till en lagård och var ett par timmar. Det var väldigt intressant och kul faktiskt, hann till och med pussas med en kalv, riktigt söt den saken alltså! När vi kom tillbaka till skolan fick vi några instuderingsuppgifter som man fick göra hemma, så jag tog tolvbussen hem från skolan och köpte lite saker på stan (godis, nötter och hårsnoddar..) När jag kom hem från stan så var det bara att börja plugga, gjorde både ko-uppgiften och sen så har jag omprov i biologi imorgon också, vi får se hur det går, kan ingenting, men får göra det bästa av situationen och hoppas på det bästa! Nu ska jag sova men vi hörs förhoppningsvis imorgon, puss!
Bjuder på några halvkassa mobilbilder från idag:


Av Louise Ulander - 7 februari 2013 08:52

Jag hann inte skriva mer igår eftersom jag for på en funktionärsutbildning på SMS nästan direkt efter skolan och den höll på nästan hela kvällen, och när jag kom hem så gjorde jag klart en gympauppgift. But I hope it's okay!
Nu måste jag gå och byta jacka, ska till en lagård och titta på kossor, blir nog skoj, vi hörs!

Av Louise Ulander - 6 februari 2013 13:16

Hallå! Just nu sitter jag på skolan och väntar på att lektionen ska börja om, vi håller på med djurens (i detta fall hundars) olika berikningar och hur man ska göra föra att stimulera dom på bästa sätt. Ganska kul och intressant faktiskt, fast jag börjar vilja hem. Har bråttom hem eftersom jag ska hinna äta och göra mig klar på typ en halvtimme innan jag ska iväg igen, men det går nog bra, bara att hoppas att inte sminket hinner bli helt kaos heheh.. Nu börjar snart lektionen, men ska försöka hinna skriva ett till inlägg idag, vi hörs!

 

Hittade bilden på Google, kan tillhöra en annan blogg..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards