louiseulander

Alla inlägg under augusti 2014

Av Louise Ulander - 30 augusti 2014 20:54

Har funderat länge på om jag ska återuppta bloggandet eller om jag ska låta det ligga på is ett tag till. Men nu känner jag att jag vill ge det ett försök. Jag kommer mest att skriva om mitt liv tillsammans med min vovve och vad vi gör på dagarna, men det kan även komma något inlägg om religion, åsikter eller vad som nu kan falla mig in. Ni får inte räkna med daglig uppdatering då jag vägrar ge mig själv en press att jag måste blogga. Jag kommer skriva när jag känner att jag har någonting jag vill dela med mig av och inte för att jag känner att jag måste för eran skull. Jag kommer alltså att försöka undvika "Hej idag var jag på skolan, hejdå-inlägg" och istället förmedla någonting när jag väl skriver.


Tack förresten till er som fortfarande har kikat in på min blogg då och då även fast den har stått ekande tom!



Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards