louiseulander

Alla inlägg under maj 2015

Av Louise Ulander - 16 maj 2015 13:49

Jag har funderat en hel del på hur jag ska göra med bloggen. Jag vet inte om bloggning är min grej, samtidigt som jag älskar att skriva. Att jag har några tappra läsare som fortfarande hänger kvar är verkligen superkul!

Jag känner ibland att jag vill starta en ny blogg och få en nystart, samtidigt som jag inte riktigt vill lämna den här. Jag vet inte alls vad/hur jag ska göra just nu. Jag vill ha ett ställe där jag kan skriva då det passar mig och om det som faller mig in och intresserar mig. Ett ställe där jag kan vara 100% ärlig om hur jag har det och vad jag känner (inom gränserna att jag kan/vågar lägga ut det på internet såklart). Eller ska jag kanske försöka hålla igång två som handlar om olika saker? Vi får se helt enkelt. Om ni har några åsikter kring detta tveka inte på att kommentera inlägget eller meddela mig på något annat sätt. Kram!?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015
>>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Skapa flashcards