louiseulander

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Louise Ulander - 20 december 2010 21:52

 HAHAH, den var inriktad till dig jennie;) 

Av Louise Ulander - 20 december 2010 19:53

glömde skriva om dagen, så jag skriver om den nu!

idag på skolan hände väll inget speciellt förutom jag fick pris på SOn (en badring) och en juleskum! och sen blev det kramring med typ hela högstadiet (nästan), det var mysigt:]

sen gjorde jag inte speciellt mycket när jag kommer hem, TV,powernap, slå in julklappar ätit och deckarframsida eller Nina hjälpte mig med den, eller självaste bilden och sen ska jag fixa text och sånt. Men nu ska jag försöka skriva ut bilden och sen sticka.. men vi hörs puss

Av Louise Ulander - 20 december 2010 19:33

Har inte bloggat på hela helgen men jag har inte haft tid/ork.. men iaf i fredags var jag ju med Jennie och Celina in till stan och skötte om hunden, den var gullig:] 

i lördags gjorde jag inte speciellt mycket, följde mamma och pappa till solbacken och handla lite saker.

och igår var jag med Celina på stan jag köpte julklappar och en handtvål typ:] kan inte lägga upp bilder för jag vet inte vilka som läser min blogg.

                                                                                                                             


Dag02 - En sak ni inte visste om mig


när jag borstar tänderna börjar jag alltid där nere på vänster sida! då vet ni de, men nu ska jag fortsätta med läxan.. 


puss  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards