louiseulander

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Louise Ulander - 21 november 2011 19:49

Nu har jag kommit hem igen, eller för en timme sen ungefär. Varför jag inte skrev direkt var för att vi skulle äta middag typ direkt och sen var jag tvungen att förbereda inför svenskan imorgon, ska berätta muntligt inför hela klassen om skoluniform.. Typ det värsta jag vet är att prata inför folk så vi får se om jag överlever!


Nu ska jag kolla om det finns någon social på msn, men skriver mer senare/imorgon! PUSSS


 

Av Louise Ulander - 21 november 2011 17:08

Nu måste jag göra mig klar för utvecklingsamtalet, vi hörs efteråt!

Av Louise Ulander - 21 november 2011 15:55

Förlåt för jag inte har uppdaterat, men det är så att jag inte har kunnat, haft datorn på ett litet för öppet ställe, och har inte orkat flytta den, dålig anledning men sant! förlåååååt! För jag hatar att skriva saker på datorn då andra kan se, speciellt föräldrar hehe. Men nu ska det bli ändring på det!


I lördags for jag och kolla på olika gymnasieskolor och linjer. Blir kanske att gå handels, men på lördag ska jag till Burträsk och kolla på naturbruks också, så vi få väll se om jag ändrar mig!


Igår gjorde jag inte så mycket, missade träningen (inte okej), men sen bakade jag istället (eller inte istället, under dagen!), chokladmuffins och banankaka blev det! 


Idag har jag inte gjort så mycket, hände inte så mycket på skolan, men sen ikväll ska jag ha utvecklingssamtal, önska mig lycka till!


Hörs ikväll om jag lever!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards