louiseulander

Alla inlägg under november 2012

Av Louise Ulander - 2 november 2012 00:39

Godkväll! Idag har jag inte varit ledig en minut. Jag hade ett möte på BUP kvart över ett, och det var det sista mötet jag hade med dom, dom tycker jag mår tillräckligt bra nu för att inte behöva gå dit längre. Det känns både skönt men ändå lite konstigt, det hade som blivit en vana att gå dit, men nu är det över. Nu kan jag lägga den fokusen på annat istället. När vi var klara där for vi vidare till optikern och gjorde ett syntest, för jag ska nämligen skaffa glasögon. Så vi fick låna hem några bågar så jag kan känna mig för, vilka jag trivs bäst med. Och inte blev vi klara för dagen här inte, utan efter vi hade varit hos optikern så gick vi in på Subway så jag skulle få mig lite föda, och sen for vi vidare till Bureå för att jag skulle till kiropraktorn och fixa min rygg, så nu ligger jag alldeles mör och med tapead rygg i sängen och ska snart försöka sova. Ni får ha det bra så hörs vi imorgon, PUSS!

Försökte ta en bild på min tapade rygg, men det gick inte så bra..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards