louiseulander

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Louise Ulander - 2 augusti 2013 10:13

Godmorgon! Just nu ligger jag i sängen efter att ha varit ute och morgonrastat Mira. Fick lite sovmorgon idag när jag fick sova nästan ända till halv tio! Världens bästa vovve!?
Nu ska jag snart kliva upp och börja göra mig klar, ska kanske upp till ishallen en sväng och sen ska jag in till stan och mysa runt och äta. Kommer nog bli en riktigt grym dag!
Hoppas eran dag blir lika grym som min, puss!

Av Louise Ulander - 2 augusti 2013 00:44

¡Hola amigos! Idag har vi (jag och Emelie) tagit det lugnt istortsätt hela dagen, fast efter middagen for vi till Nordanå och såg på brännbollen då Skellefteå mötte North Power. Ganska kul att se faktiskt!
Nu ska vi gå och lägga oss iallafall så vi orkar upp imorgon då vi har en del saker att försöka hinna med! Ha det bra så länge så hörs vi, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards