louiseulander

Alla inlägg den 16 september 2014

Av Louise Ulander - 16 september 2014 14:34

För lite drygt en timma sen så blev Mira upphämtad av vår fantastiska hundinstruktör som ville låna henne några timmar. Hon ville se om hon kunde hitta en anledning till varför hon är så galen som hon är när det kommer till vissa situationer. Jag hoppas verkligen att hon har några tips på vad jag kan jobba på för att underlätta för henne, vill ju bara hennes bästa, bebisen min!
Det känns väldigt tomt här hemma då hon inte är här, men jag hålls uppdaterad så jag får se precis vad som händer och hur hon sköter sig, vilket underlättar en hel del.

Mira innan hon blev upphämtad.

Nu ska jag försöka göra någonting värt av den här dagen, gör det ni med!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards