louiseulander

Alla inlägg under december 2010

Av Louise Ulander - 20 december 2010 19:33

Har inte bloggat på hela helgen men jag har inte haft tid/ork.. men iaf i fredags var jag ju med Jennie och Celina in till stan och skötte om hunden, den var gullig:] 

i lördags gjorde jag inte speciellt mycket, följde mamma och pappa till solbacken och handla lite saker.

och igår var jag med Celina på stan jag köpte julklappar och en handtvål typ:] kan inte lägga upp bilder för jag vet inte vilka som läser min blogg.

                                                                                                                             


Dag02 - En sak ni inte visste om mig


när jag borstar tänderna börjar jag alltid där nere på vänster sida! då vet ni de, men nu ska jag fortsätta med läxan.. 


puss  

Av Louise Ulander - 17 december 2010 15:09

nu ska jag snart följa Celina och Jennie in till stan och sköta om Celinas nånting hund=) Bloggar mer när jag kommer hem för nu fick jag ett sms om att dom kommer.

Av Louise Ulander - 15 december 2010 22:03

idag på skolan fick vi tjejer i 8A fika på DISA (det måste nämnas..) förutom de så hände väll inte speciellt mycket förutom att jag fick sluta typ 20 över tolv (?) eller något sånt istället för klockan två :D:D:D, men jag for hem klockan tre:]

nu ska jag läsa igenom noresterna jag har till imorgon sen ska jag sova

ska försöka skriva om dag02 imorgon också men vi får se om jag får tillfälle..


btw, är det  bara jag som har fixat EN HEL JULKLAPP eller mamma fixade den åt mig.. jag har inte köpt någonting, men jag och mamma ska fara till stan i helgen och fixa lite..


det här blev eett onödigt inlägg men ni får nöja er med de!

ha det king, tjingeling;)

Av Louise Ulander - 14 december 2010 17:14

Nu kommer ett sånt här skitkul inlägg om skolan. 

Vi började se en film på spanskan, sen hände det väll inte så mycket mer, vanliga lektioner, slöjd, gymapa som man inte var med på, lunch, matte och SO.


nu ska jag plugga till svenskan som jag fick veta att att vi har till imorgon..


hittar inga bilder på datorn så jag måste ladda in från mobilen senare..

Av Louise Ulander - 13 december 2010 23:27

idag var jag på skolan, hände väll inget speciellt där förutom att vi slapp engelskan sista lektionen.

När jag kom hem från skolan, så lade jag mig i soffan, startade TVn, såg lite TV, somnade i soffan, vaknade, såg lite mer TV, föräldrarna kom hem, jag duschade, åt middag fick främmande fikade och firade mamma och sen har jag typ inte gjort något mer!

som ni kanske förstod så fyller mamma hela 38 år och ja, vad kan man säga mer? hon har blivit ett helt år äldre! okej nu ska jag sluta skriva innan ni det börjar spåra..


hittade ingen bild på mamma så ni får klara er utan:)


__________________________________________________
______________________


                                     Visste du detta om Lucia?


* Lucia firas den 13 December
* Luciavaka eller lussevaka är en tradition, vanlig i Sverige. 
   Luciavaka innebär att man skall hålla sig vaken över natten mot Luciadagen. 
   Traditionen förknippas, speciellt bland ungdomar, även med en anledning 
   att supa och natten brukar medföra ungdomsfylla och bråk på många platser.
* Lucia betyder "ljusbäraren"/"den lysande" på latinska
* Lucia är ett skyddshelgon för bland annat synskadade och sjuka barn.


                             



  ____________________________________________________________



Dag02 kommer kanske imorgon eller nå, jag lovar inget, men nu ska jag sova, hörs imorgon!

Av Louise Ulander - 11 december 2010 01:35

Jag var hemma från skolan idag/ igår också. Det var tänkt att jag skulle fara till skolan idag men när jag klev upp kände jag att Jag inte skulle orka med den så jag ringde mamma så hon sjukanmälde/sjukanmal/sjökanmäl/sjökanmälde hur säger man? Aja iaf så ligger jag i sängen just nu med mina gosiga ögon, när jag hostar (behöver ttp inte ens hosta..) så rinner det ur ögonen och det blir kletigt i /runt ögonen. Jag vet inte hur jag ska klara av natten?Nu ska jag sluta klaga på min extremtroliga förkylning. Nej louise det är fult att ljuga! Men nun ska jag gå ner och rengöra mina ögon och sen ska jag försöka sova. Men jag kommer säkert inte att klara av det så jag får väll hitta på någonting att göra saom inte stkör dom andra som sover..Ni får ingen bild för jag skriver ju somsagt från mobilen men om jag ska vara ärlig så har jag fler bilder i mobilen än datorn.. Jmen jag vet inte hur man lägger in bilder från mobilen det går typ inte för hela menygrejjset alltså där man redigerar texter, lägger in smilisar/ bilder osv är borta då..Nu ska jag sluta skriva och gå och tvätta ögonen som kliar.. Aja ni får ha det bra så ska jag försöka skriva mer imorgon!

Av Louise Ulander - 9 december 2010 12:04

Jag har fortfarande lite feber så jag är hemma från skolan idag också. Om jag känner mig ganska pigg ikväll så far jag till skolan imorgon, men det får jag bestämma ikväl..Ni fick ett till onödigt inlägg men bättre det än ingenting alls;)? Men ni får ha det bra så länge så skriver jag mer ikväll eller imorgon puss

Av Louise Ulander - 8 december 2010 18:21

kommer nog inte blogga idag för jag har feber. inte den högsta men..

ni får klara er ändå;)

dag02 kommer när jag känner att jag har blivit frisk och orkar


ni får ha det bra så länge och så hörs vi när jag känner att jag orkar blogga igen ♥

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards