louiseulander

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Louise Ulander - 12 oktober 2011 22:00

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa igenom för provet imorgon, sen ska jag nog sova, men vi hörs imorgon!


 

Av Louise Ulander - 12 oktober 2011 20:00

allt jag hade skrivit försvann så jag får skriva om allt..


Ikväll efter middagen tvärkollade jag igenom svenskan, vi har prov imorgon så jag får hoppas på ett G iallafall! (det är assvårt) seHedensbyn/Morön/ICA Moröhöjden typ. Sen for jag hem för jag hade lite bensin och det var askallt! så nu sitter jag och myser i min one piece och äter choklad mysigt!


  

Av Louise Ulander - 12 oktober 2011 17:30

Jag ska sälja min mobil, vilket betyder att jag kommer att köpa en ny, så jag tänkte att om ni bloggläsare kunde vara gulliga och ge mig tips på prisvärda mobiler inte alls för dyra runt tusenlappen kanske (får kosta lite mer) Jag tror jag vill ha en sony ericssson, men inte en xperia eftersom jag ska sälja min. Jag vet inte om jag vill ha touch eller knappmobil, Ni får ju såklart komma med andra förslag (än sony ericsson) också men kan nog inte komma på något annat märke för jag vill inte ha en Nokia, Samsung, LG eller HTC haha, men kom gärna med förslag!


   kommer sakna dig♥

Av Louise Ulander - 12 oktober 2011 15:45

Hände inte så mycket på skolan, fortsatt virka på min glass på slöjden och engelskaläxförhör som faktiskt gick bättre än jag trodde, skrev på allt! lite stolt är jag faktiskt!


Nu sitter jag och lyssnar på 100 år gammal musik, typ linda bengtzing, sara löfgren osv haha. kan lägga upp några låtar jag har lyssnat på







bara för att visa några. och ja jag vet att det är text på alla låtar men jag satt och sjöng till dom hahah, tycker mest synd om Ita som fick lyssna, hon gav mig några blickar också..

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards