louiseulander

Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Louise Ulander - 29 oktober 2011 13:45

     

vet inte vad jag ska skriva egentligen, det är det bästa som jag har varit med om men det är ändå sorgligt för det är över, saknar det så sjukt mycket och det vore sjukt kul att bara få fara ner dit igen och titta på olika matcher utan att spela själv, bara att få fara dit ner igen. Få se invigningen och finalmatcherna. Är det någon som skulle vilja följa med?

Av Louise Ulander - 29 oktober 2011 12:15

Godmorgon sunshines!

Har er morgon varit bra? själv har min varit helt okej faktiskt, vaknade av att Ita kom inspringandes på mitt rum med sin "bäbis" (en pipleksak som hon tror är hennes bäbis nu när hon är skendräktig..) vid 20 över tio ungefär. men annars har det varit kanon! såg formel 1 kvalet och sen gick jag upp till datorn och laddade in några bilder jag har lovat att skicka till celina så nu är det bara att hoppas att hon loggar in på msn snart!


Kom på nu att jag inte skrev vad jag gjorde igår, men efter middagen kom celina och hämtade mig, sen for vi till henne och hade det väldigt trvligt:D till exempel så satt vi vid chattroulette och då hittade man min granne där, och nej det är inget skämt, ska be celina skicka bevis sen!


Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och facebook och lite sånt, men skriver mer senare, puss!


när man har väldigt tråkigt på skolan och leker med fat booth..  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards