louiseulander

Direktlänk till inlägg 22 november 2011

med brist på liv

Av Louise Ulander - 22 november 2011 21:55

100 onödiga frågor,


01. Fullständigt namn: Maria Louise Charlotte Ulander
02. Ålder: 15 hela år

03. Vart bor du: Ursviken
04. Bor tillsammans med: Mamma, pappa, Victor, Ita & Drutten!
05. Husdjur: Hund och marsvin!
06. Färg på ditt hus: Rött/vitt
07. När är du född: 4:e Juni 1996 
08. Klass: 9A
09. Vilket år tar du studenten: 2014 om jag inte räknade helt fel(a)
10. Något jobb: skola
11. När gick du upp i morse:  Minns inte :$
12. När ska du sova: Vet inte, men om en liten stund!
13. Duschat idag: Varje dag!
14. Kramat någon idag: Ja:D
15. Pussat någon idag: Inte det
16. Vad har du ätit idag: Till frukost åt jag ungefär 75% av en banan, lunchen var pytt i panna och middagen blev kroppkakor!
17. Dagens klädsel: Svarta jeans, svart linne och en svart tröja
18. Dagens smink: Lite foundation
19. Dagens sötnos: Ita skulle jag nig säga haha
20. Dagens roligaste: Elvira eller Sanna!
21. Har du många vänner: Nej..
22. Hur många har du kysst: Lätträknade
23. Vem kramade du senast: Elvira tror jag
24. Vem saknar du: Många!
25. Hur många har varit otrogna mot dig: None
27. Har du pojk-/flickvän: Nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: Mamma säkert
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: Celina - HAHAHAHAHA ;D    

30. Hur många har du strulat med?: None


FAVORIT:

31. Film: Beror väll på humör, men kanske nä men jag vet inte!
32. Låt: Kanske Eva med Nightwish för tillfället!
33. Mat: Stuvade makaroner och fläsk!
34. Dryck: Vatten tror jag nog!
35. Färg: Beror på vad det är på/till
36. Tv-serie: Vet inte:]
37. Stad: Göteborg kanske
38. Land: Vet inte
39. Ämne i skolan: Jag vet inte, kanske svenska eller engelska
40. Tv program: Family Guy kanske, men det finns mång bra!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: -
42. Personen du pussade: Minns int:$
43. Gången du spydde: Var nog när jag var sjuk för några månader sen
44. Gången du grät: Today..
45. Pizzan du åt: När det var pizza på skolan, och nej jag gillar inte pizza

46. Gången du var i Göteborg: I somras när det var GOTHIA!
47. Gången du var i Stockholm: Har aldrig varit i Stockholm:]
48. Gången du duschade: Imorse
49. Gången du sov: Natten till idag
50. Personen som såg dig gråta: Vet inte vilka som såg mig hehe
51. Svart eller vitt: Beror på men kanske svart
52. Hund eller katt: Hund!

53. Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på humör
54. Tvspel eller datorspel: Beror på vad man vill spela?
55. Singel eller upptagen: Singel
56. Pussas eller kramas: Kramas!
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: Ingen av dom!
58. Ragga eller bli uppraggad: Bli uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Gillaar inte någon av dom
60. Har du svart hår eller blondt: Bunt
61. Har du blåa ögon eller bruna: Bruna!
62. Choklad eller lakrits: Båda!
63. Göteborg eller Stockholm: Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt 
65. Coca cola eller fanta: Coca Cola!
66. Pizza eller kebab: Kebab!
67. Randigt eller prickigt: Randigt
68. Älska eller älskas: Båda två!
69. Leva eller dö: -


ANTAL:
70. Personer du älskar: Beror på vad du menar med älskar
71. Personer du hatar: Jag hatar väl ingen
72. Pojk-/flickvänner du haft: Ingen faktiskt
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: Har inte räknat precis..
74. Glassar du ätit på en dag: Vet inteeeee
75. Nämn en festival du vill gå på: Jag vet inte, den enda festival som ploppade upp i mitt huvud var Skelleftefestivalen så det får väll bli den eller Luleåkalaset!
76. Gånger du haft minnesluckor: I don´t know
77. Gånger du varit hög: Varenda gång jag är med vissa personer!

78. Personer du saknar just nu: Minst tre
79. Gånger ditt hjärta brustit: Sånt orkar man inte räkna..  


VEM:
80. Vill du kyssa nu: Ingen..
81. Träffade du senast: Mamma och the dog
82. Sjöng du senast för: Mig själv
83. Hade du senast en fb-konversation med: Minns int
84. Spelade du tvspel med senast: No one knows
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: Vet inte:]
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: Är för snäll för att göra sånt!
87. Förtjänar att dö: Ingen förtjänar väl att dö egentligen?
88. Är söt: Celina, bara för att nämna en, men det finns många fler också!
89. Vill du sova jämte inatt: Sover gärna själv inatt!  


VAD:

90. Gör dig glad: Mina kompisar
91. Gör dig ledsen: Vissa motgångar faktiskt
92. Vill du helst göra nu: -
93. Önskar du att du slapp göra: Må dåligt..
94. Vill du ha nu: iPhone 4!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: Vet inte, långt kvar juuue!
96. Längtar du till: Julen!
97. Tycker du om dina betyg: Inte ens lite
98. Ångrar du i ditt liv: Ångrar väl inte så mycket egentligen, men visst finns det saker man kunde gjort annorlunda!
99. Är det bästa som hänt dig: Mina kompisar kanske 
100. Hur mycket är klockan: 22.35

 
 
martina

martina

23 november 2011 05:13

sv; hehe, duktigt!

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
martina

martina

23 november 2011 19:14

sv; jag tänkte väl det ;)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
martina

martina

23 november 2011 19:34

sv; bara bra, självdå? :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Ulander - 16 maj 2015 13:49

Jag har funderat en hel del på hur jag ska göra med bloggen. Jag vet inte om bloggning är min grej, samtidigt som jag älskar att skriva. Att jag har några tappra läsare som fortfarande hänger kvar är verkligen superkul! Jag känner ibland att jag ...

Av Louise Ulander - 23 september 2014 12:01


Natten till igår vaknade jag vid tjugo i fyra på morgonen då jag hade en väldigt otrevlig dröm som jag egetnligen inte forstod allvaret med innan kvällen då jag började må skit. Ledsen, ndestämd och ångest. Men jag pratade ut med en vän som hjälpte m...

Av Louise Ulander - 21 september 2014 15:19


Hade ställt klockan på kvart över sju imorse och kastade benen över sängkanten vid halv åtta. Duschade och förberedde mig och vovven inför agilitykursen i Medle. Vi kom först in i hockeyrinken vilket var sjukt skönt då Mira har en tendens till, som n...

Av Louise Ulander - 16 september 2014 14:34


För lite drygt en timma sen så blev Mira upphämtad av vår fantastiska hundinstruktör som ville låna henne några timmar. Hon ville se om hon kunde hitta en anledning till varför hon är så galen som hon är när det kommer till vissa situationer. Jag hop...

Av Louise Ulander - 30 augusti 2014 20:54

Har funderat länge på om jag ska återuppta bloggandet eller om jag ska låta det ligga på is ett tag till. Men nu känner jag att jag vill ge det ett försök. Jag kommer mest att skriva om mitt liv tillsammans med min vovve och vad vi gör på dagarna, me...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards