louiseulander

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av Louise Ulander - 9 juli 2011 22:54

sorry för bad update dom senaste dagarna, eller rättare sagt ingen bloggning alls.. en det är såhär att jag har packat (eller försökt iaf..) till semestern vi far på imorgon. sen har jag inte haft en tanke på bloggen om jag ska vara ärlig.. och jag är ledsen, men det blir nog inte bättre dom nästkommande två veckorna..  OM jag hinner ikväll eller imorgon så kommer jag göra något / några tidsinställda men räkna inte med det.. oj juste hade ju lovat er en filmrecension på bad teacher också.. får väll göra den så fort jag har tid, men det blir nog efter semestern skulle jag tro, eller imorgon om jag startar min egen dator.. men då vet ni vad jag har gjort den senaste tiden, typ.. 

och imorgon kommer jag att packa färdigt, och om jag hinner (om det är bra väder vill säga) så tror jag att jag ska ta mig ett dopp i älven också! men vi får se hur det blir med den saken.. sen så far vi ju efter middagen, kanske vid 20-21 skulle jag gissa. men ska försöka skriva imorgon, och försöka hinna göra några tidsinställda (oj vad det vart tjatigt om det nu..) men vi hörs senare! 


Take care!


   

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards