louiseulander

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Louise Ulander - 16 juli 2011 11:45

idag är det somsagt finaldag, och jag hoppas att victor får köra! men som sagt är det inte säkert. men om han kör så ser dagen ut såhär: först är det warm up på morgonen, sen är det förfinal och den placeringen dom kommer på i den startar dom på i finalen sen. (alltså  om dom kommer sjua i förfinalen, startar dom sjua i finalen) sen är det final, det orkar jag inte beskriva för jag tror alla vet vad en final är..

sen på kvällen är det en bankett , man äter middag med allt annat gokartfolk, säkert nå band eller nå som spelar, jag vet inte riktigt, men det brukar vara ganska mysigt iallafall!


ingen bild här heller av samma anledning som jag skrev i inlägget igår

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards