louiseulander

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Louise Ulander - 7 januari 2012 20:56

Har blivit så sjukt sugen på en förändring. Färga håret mörkare, klippa det snyggare och lite mascara på det, tror faktiskt det kan bli snyggt! eller iallafall snyggare än vad jag är nu och tror det kanske skulle kunna höja mitt självförtroende också! Så jag skulle behöva lite smakråd om vad ni tycker, kommentera gärna och ge idéer på frisyrer/hårfärger som skulle kunna passa

  

 


Bilderna jag hade tagit på mig blev kassa, så jag tog några bilder från google istället och gjorde en annan typ av inlägg än vad det var tänkt från början. och nej, det gick inte att ändra storlek på bilderna, eller det gick men då blev dom helt crazy så ni får ha det så här nu!

Av Louise Ulander - 7 januari 2012 19:02

Ska ladda in bilderna nu, återkommer strax!

Av Louise Ulander - 7 januari 2012 14:37

Godmorgon! eller jag har nyss klivit upp iallafall

Så nu sitter jag i morgonrocken och är jättetrött hehe. Men skriver mer senare så håll utkik! PUSSS!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards