louiseulander

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av Louise Ulander - 16 januari 2012 22:46

Hej på er!

Har ingen lust till att blogga längre, vet inte varför, men jag får asdåligt samvete om jag inte bloggar på en dag heller.. Men tror jag tar en bloggpaus, kommer ändå inte hinna skriva imorgon, men kommer tillbaka när jag känner mig sugen igen. Ha det bra så länge, PUSS!


 

Av Louise Ulander - 16 januari 2012 00:21

Förlåt för att jag inte har bloggat idag, men jag har inte haft orken. 

Idag blev det inte att fara till edda och kolla på simningen så jag tog det bara lugnt, tills jag följde med mamma och pappa till solbacken vid fyra-fem ungefär. Sen efter middagen städade jag och mamma ur en byrå i köket som vi ska måla någon kväll. 

Nu ska jag sova men ska försöka komma igång med bloggningen igen, vi hörs imorgon!


Bild från discot i fredags, skriver om det när jag har tid!  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards