louiseulander

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Louise Ulander - 2 september 2012 19:40

Shit trodde jag hade skrivit om att det blev ändrade planet idag, men jag kan inte ha gjort det, förlåt! Men iallafall så fick jag ett sms av Celina imorse och hon ville att jag skulle följa med till gymmet så jag följde med henne dit. Så efter ett härligt gympass så for jag till Ica och köpte naturgodis, apelsinmer och en Pokémon-tidning. När jag kom hem åt jag middag och tog det lugnt en stund. Nu ska jag ta en snabbdusch innan Formel 1 reprisen börjar, vi hörs ikväll!

Av Louise Ulander - 2 september 2012 10:19

Godmorgon! Ligger just nu nyvaken och funderar på om jag borde kliva upp och göra något vettigt, som städa mitt rum och uppdatera er med massor av inlägg som jag inte har hunnit med i helgen. Nu ska jag lägga mobilen på laddning eftersom jag glömde göra det i natt och nu ska jag lyssna på musik. Vi hörs lite senare, puss!
Bjuder på en nyvaken bild på mig från nu.

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards