louiseulander

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Louise Ulander - 8 september 2012 21:53

Har haft en ganska jobbig dag idag, tankarna har snurrat och jag har velat försvinna för en stund, men det är bättre nu iallafall och imorgon hoppas jag att jag kan uppdatera er som vanligt igen. Nu ska jag sova, men vi hörs imorgon, godnatt!

Skärpan och ljuset var inte direkt på min sida, men ni får försöka tyda bilden ändå!

Av Louise Ulander - 8 september 2012 11:03

Lördag idag och jag ligger fortfarande i sängen när jag har varit vaken sen nio.. Hade glömt släcka lampan innan jag gick och la mig så den störde mig så här på morgonkvisten, men that´s life! Idag var det tänkt att jag skulle fara upp till klubbmästerskapet på gokartbanan, men tror inte jag orkar det, vill bara vara hemma och ta hand om mig själv. Nu ska jag kliva upp och äta frukost, puss!


Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards