louiseulander

Alla inlägg under juli 2011

Av Louise Ulander - 14 juli 2011 23:48

eftersom internetet går ut om tio minuter, eller vi måste betala igen då..


jag kan börja berätta att några tidsinställda inlägg inte stämmer så bra eftersom att det blev ändringar i tidschemat när dom strök en klass, så det var bara träningar idag också.. men imorgon är det två tidskörningar och två kval, och sen på lördag är det second chance och final! så idag har det inte hänt så mycket, varit i bussen, i tältet och sett några träningar. sen på kvällen har jag som bra varit i bussen och så..


nu hinner jag inte skriva så mycket mer men nu har ni fått veta hur dagarna kommer se ut iallafall!, men ska försöka slriva mer imorgon om jag har möjlighet, men jag orkar inte ta bort dom felaktiga tidsinställda inläggen, men skriver när jag har möjlighet!


-ingen bild-

Av Louise Ulander - 14 juli 2011 12:00

med rubriken menar jag att själva tävlingen drar igång, med tidskörningar osv..

så idag kommer jag se på gokart hela dagen! kommer nog ta några bilder också! om jag inte gör det imorgon och på lördag, men jag lovar, bilder kommer det bli massor av!


 

Av Louise Ulander - 14 juli 2011 11:45

vi får se om jag tar några bilder idag, är som "bara" officiella träningar och en tidskörning, alltså inget race. men vi får se, för helt plötsligt vill jag ta bilder, och det kan faktiskt bli fina racebilder när dom är 47 stycken som kör.. men vi ser ju! händer nog inget speciellt idag efter tidskörningen, det finns ju som ingen att vara med på sånna här tävlingar..;)


   orkar inte söka någon bättre bild..

Av Louise Ulander - 13 juli 2011 12:30

Idag vaknade vi säkert tidigt, men det skulle inte förvåna mig om jag somnade om en stund till hihi;) men idag är det bara vanlig träning från 12-20 så det är inte så jättemycket och se.. men det är nog det jag kommer att göra iallafall, för det finns ju som inget annat att göra här.. men det blir nog trevligt iallafall! sen får vi väll se vad som händer när träningen har slutat, blir kanske att äta middag (om vi inte har gjort det tidigare) och sen blir det säkert antingen myskväll, eller så är man ute på området och kollar litegrann, eller att vara i tältet om pappa och victor är där och skruvar;)


 

Av Louise Ulander - 12 juli 2011 22:45

idag har vi varit och gått i stan här i lidköping. det var hur fint som helst, det var typ gamla hus, eller dom såg gamla ut iallafall, sen var det väldigt snygga träd och parker osv sen gick vi in på lite olika affärer som inte finns i skellefteå. sen for vi tillbaka till motorstadion och sen har vi varit här. varit med trevligt umefolk, eller ja vi har pratat och ätit middag, sen gick mamma och pappa och prata med några stockholmare så jag och victor gick in i bussen och där är vi nu! btw dom har väldigt rolig gokartbana här i lidköping, har nämligen kört hyrkart här idag, men det gick inte så bra, jag höll just på lära mig banan när hyrtiden var slut.. men jag behöver lång tid på mig för att lära mig nya banor. men nu ska jag sluta skriva innan vi måste börja betala för internet men ha det bra och så får ni ett tidsinställt imorgon!Take care!ingen bild eftersom det är ett mobilinlägg..

Av Louise Ulander - 12 juli 2011 22:45

idag har vi varit och gått i stan här i lidköping. det var hur fint som helst, det var typ gamla hus, eller dom såg gamla ut iallafall, sen var det väldigt snygga träd och parker osv sen gick vi in på lite olika affärer som inte finns i skellefteå. sen for vi tillbaka till motorstadion och sen har vi varit här. varit med trevligt umefolk, eller ja vi har pratat och ätit middag, sen gick mamma och pappa och prata med några stockholmare så jag och victor gick in i bussen och där är vi nu! btw dom har väldigt rolig gokartbana här i lidköping, har nämligen kört hyrkart här idag, men det gick inte så bra, jag höll just på lära mig banan när hyrtiden var slut.. men jag behöver lång tid på mig för att lära mig nya banor. men nu ska jag sluta skriva innan vi måste börja betala för internet men ha det bra och så får ni ett tidsinställt imorgon!Take care!ingen bild eftersom det är ett mobilinlägg..

Av Louise Ulander - 12 juli 2011 11:00

nu har vi säkert vaknat. kommer säkert bli en lugn dag idag, eftersom SMet drar igång först imorgon. Vi får se vart dagen tar vägen helt enkelt! men det kommer nog inte att bli så supersent eftersom tävlingen börjar imorgon. men det kommer säkert "klia i  fingrarna" hela helgen för jag kommer vara jättesugen på att köra!


oj vad konstigt inlägg det blev idag, men ni får nöja er med det.. Det är inte så lätt att göra ett tidsinställt inlägg om man inte vet vad man kommer göra/vad man kan skriva..


dagen kommer säkert spenderas så här^  

Av Louise Ulander - 11 juli 2011 11:30

Nu åker vi säkert buss mot lidköping, har ingen aning om vart vi är men it doesn´t matter? men vi satsar på att komma fram idag.. sen när vi kommer fram ska vi sätta upp tältet och fixa lite sånna saker, och sen blir det nog att äta middag och ha en myskväll i bussen skulle jag tro! 


ska göra ett till tidsinställt nu så slutar här med detta;) 


Take care!


  denhär åker vi i just nu ^ ♥

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards