louiseulander

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Louise Ulander - 6 maj 2011 15:26

idag hade jag prov första lektionen, det gick väll sådär, jag skrev på allt men glömde bort massa sjukdomar osv men jag hoppas på ett starkt G! bara för det kommer jag säkert få rest..) sen hände det väll inte speciellt mycket mer på skolan förutom att  jag blev stressad på bilden och gjorde ingenting och att jag fick sluta en timme tidigare! hur najs är inte de?! 

Vet inte vad jag ska göra ikväll, men om det är någon som vill hitta på något så hör av er! annars måste jag rengöra marsvinsburen den är inte fräsh nu..

Har inte så mycket mer att skriva så jag får väll vara social med lite pitefolk som har kommit hit! Skriver mer sen! puss

  we♥it

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards