louiseulander

Alla inlägg den 7 maj 2011

Av Louise Ulander - 7 maj 2011 19:57


Har nyss sett Chihuahuan från Beverly Hills, den gick på Kanal 5, den var faktiskt riktigt bra! Var nära på att få blöta ögon ibland måste jag erkänna, men det var även humor i den!


om filmen: När den bortskämda chihuahuan Chloes matte Vivian Emerald - den kända stjärnmodellen ska till Europa för att signera sin nysläppta juvelkollektion måste hon ha någon som kan ta hand om Chloe, och det blir hennes oansvarige systerdotter Rachel. Men när Rachel får följa med några vänninor till Mexico måste Chloe följa med och där glöms hon bort och måste ta sig hem till Beverly Hills helt själv.


Filmen får 11111111 av 5!

Av Louise Ulander - 7 maj 2011 16:53

Nu har jag laddat upp bilderna jag hade i kameran, så här kommer några!




















 

 

 

     

 

här har ni några bilder, om ni undrar varför jag la ut en bild på Mathildas (som bäbisen heter)fot så kan ni kolla hur hon har tårna, varannan tå uppe. men nu ska jag äta glass och se på TV, men jag skriver mer imorgon! Puss

Av Louise Ulander - 7 maj 2011 14:42

förlåt för jag inte skrev igår när jag hade lovat, men vi hade främmande till sent, och sen var jag jättetrött, somnade till och med på soffan! Men det hände väll inte så mycket mer igår förutom att "pitefolket" (Meyas uppfödare) var ju somsagrt här med deras lilla bebis, hur söt som hälst! ni får bilder när jag har lagt in dom på datorn. Nu ska jag lägga in bilderna på datorn så ni får bilder sen! Hejs!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards