louiseulander

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Louise Ulander - 8 september 2011 22:42

oj hade ju lovat att blogga idag, dåligt samvete nu:(


men idag slutade jag skolan halv två, asskönt! sen när jag kom hem tog jag det ganska lugnt, men när pappa kom hem gick han och victor och började skruva ihop min moppe som kom idag! tänkte ta bilder så jag kunde göra ett inlägg om det, men det hann jag inte.. tror det skulle kunna bli ett ganska bra inlägg (om man har tur kan det komma sånna också) men..


men hade (har) problem med förgasaren så den flödar (läker bensin) men pappa ska ringa till dom vi köpte moppen av och be dom skicka upp en ny, tur man har garanti.. men har hunnit köra två gånger ikväll iallafall och jag kommer förmodligen köra moped till skolan imorgon! men om jag kommer ihåg det ska jag ta bilder på den imorgon, om inte så får ni påminna mig hehe!


nu ska jag försöka sova, men vi hörs förmodligen imorgon! 


   vill ha sommar igen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards