louiseulander

Alla inlägg den 17 september 2011

Av Louise Ulander - 17 september 2011 22:53

tror jag ska lägga mig och vila en stund nu, tills victor kommer iallafall. är sjukt trött! men det blir nog ingen mer bloggning ikväll, så jag får väll säga godnatt då!


Av Louise Ulander - 17 september 2011 20:30

hade ställt klockan på 07,40 idag, låg och drog mig till åtta och då var det bara att stiga upp för att fara på sig fotbollsmath i fromheden. 10 mils körning blev det enkel väg. matchen slutade 2-2, men vi förtjänade en vinst för vi spelade bättre.


sen efter matchen for jag direkt till gokartbanan för det var gokartskola där. så jag hjälpte till litegrann där. okej om jag ska vara helt ärlig gjorde jag inte så mycket men, litegrann! sen for jag hem och duscha och såg hockey. 


nu sitter jag hos moster och är hundvakt, vet inte hur länge det blir för victor skulle komma och bo här inatt.


skriver mer sen, hörs!


arkibild eftersom jag är hos moster och har hennes dator.  


btw så blev mitt besöksrekord 139 den dagen jag fick besöksrekord, det kom en till läsare under kvällen, kände bara att ni behövde få veta de!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards