louiseulander

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Louise Ulander - 24 september 2011 23:15

 

  orkar inte fixa bättre bilder nu..

  

Eftersom jag älskar disneyfilmer, så var jag tvungen att se den! vet att den har funnits hur länge som helst, men jag hade inte sett den. Tyckte iallafall att den var bra. vet inte riktigt vad jag kan skriva om filmen förutom att jag älskar den!


om filmen: Hundvalpen Molle vill så gärna bli en riktig jakthund, men snubblar alltid in i trubbel vad han än gör. Hans kompis, den spralliga och busiga rävungen Micke, stöttar sin bästis på alla sätt och vis. Självklart måste det finnas något som Molle är bra på? Svaret hittar de på traktens marknad. Molle har en kanonbra sångröst och bandet "Luffarkvintetten" som består av ett gäng hemlösa hundar, anställer honom genast! Med sin sköna och svängiga musik, gör bandet allt större succé och vid sidan av rampljuset känner Micke sig lite utanför. Det gör även bandets svartsjuka primadonna Dixie som Molle, utan att veta om det, har ersatt...



Av Louise Ulander - 24 september 2011 22:29




två bilder på mig och mina vänner*

  

   här har ni förresten klassfotot, det är elins bild!

Av Louise Ulander - 24 september 2011 22:15

ikväll eller idag såg jag ju formel 1 kvalet, kan ingen slå vettel..? hoppas han kraschar imorgon.. efter kvalet for vi till bergsbyn och åt middag, blev en kebabtallrik för mig! sen när vi kom hem såg vi hockeyn där skellefteå vann över växjö med 4-1, härligt grabbar!


oj jag kom på nu att jga kjanske borde fortsätta med listan, varför påminner ni mig inte:(? blir nog att fortsätta på den nu!


 

Av Louise Ulander - 24 september 2011 14:16

usch min kondition är inte på topp. joggade i ganska bra takt i 15 minuter och var väääldigt anfådd (andfådd?).. eller okej, blev typ andfådd direkt men endå.


sen när jag hade duschat och så for jag, mamma och pappa och kollade om det fanns nå hjälmar, men allting var stängt helger..


vi får vse vad som händer ikväll, blir väll förmodligen att se formel 1 kvalet och sen är det hockey ikväll, men om det är någon som vill göra nånting så är det bara att höra av er!


arkivbild....  

Av Louise Ulander - 24 september 2011 09:40

När jag ändå vaknade så tidigt (ca 8,00) så tänkte jag att jag kunde fara ut och springa, vi hörs sen!


 

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards