louiseulander

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Louise Ulander - 15 februari 2012 17:57

Har ganska nyss ätit så är asmätt nu. Åt hur mycket som helst! Inte bra.. Nej det här inlägget ska inte handla om min middag. Men ska plugga nu (läsa ungefär 50 sidor bok och skriva läslogg) nu, så jag kanske får fara och träna ikväll!!! Har inte tränat på hur många veckor som helst, så det kan behövas.. Är ändå yoga, inte min favorit men bättre än ingen träning alls, right? Nu ska jag läsa, men skriver mer sen, puss!Om ni undrar varför jag inte lägger in bilder så är det för att jag skriver från mobilen, så det går inte. Vill inte MMS-blogga heller för då blir det asdyrt för jag skriver ju några inlägg om dagen hehe. Men ikväll när jag ska skriva läsloggen på datorn kommer jag att blogga från datorn så då får ni bild, låter bra va?

Av Louise Ulander - 15 februari 2012 14:14

Hej på er! Nu har jag kommit hem från skolan, fick sluta en halvtimme tidigare idag för våran lärare skulle på något möte i stan, skönt! Ikväll ska jag läsa och skriva läsloggen, orkade inte läsa igår, hehe ooups. Nu ska jag kolla bloggar och så, sen ska jag nog gå och läsa. Skriver mer sen, puss!

Av Louise Ulander - 15 februari 2012 11:21

Hej snyggingar! är allt bra med er? Med mig är det ganska bra, sitter på lassa och väntar på mamma ska komma och hämta mig så vi kan fara och äta lunch inne i stan. Det blir nog subway;) sen ska jag tillbaka till skolan. Nu måste jag sluta skriva, är framme nu, men skriver mer senare, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards