louiseulander

Alla inlägg den 16 februari 2012

Av Louise Ulander - 16 februari 2012 23:05

Hej på er? Allt bra? Med mig är det väl sådär, behöver få lite egen tid så jag kan tänka igenom vissa saker. men jag skriver ändå för att jag hade ju lovat er. Jag hade det riktigt kul på hockeyn. Mycket skratt och så. Men det blev väl mindre kul när jag kom hem, grät litegrann och så, men mer än så får ni nog inte veta, vill inte lägga ut för mycket personliga saker på bloggen, hoppas ni förstår! Nu ska jag ta det lugnt, men skriver mer imorgon, puss!

Av Louise Ulander - 16 februari 2012 17:13

Har nyss ätit och ska göra mig klar för hockeyn. Har ganska mycket att göra så jag är ganska stressad, jag får hämtning vid sex så jag måste skynda mig! Men ni får ha det bra så skriver jag mer sen, puss!

Av Louise Ulander - 16 februari 2012 15:34

Hej på er! Förlåt för att jag inte skrev något mer igår och att jag inte har bloggar idag, men igår somnade jag typ vid åtta-halv nio, blev jättetrött när jag läste, sen idag har jag inte hunnit.. Men skriver nu, så det är väl okej?Idag var jag asseg på morgonen, satt typ på toan en halvtimme och skulle duscha, så jag var typ på toan totalt en timme hehe, så jag hann inte tvätta mitt supersmutsiga hår som man kunde ta fett från och he i en skål, inte ok och jättepinsamt ju! Nu ska jag gå och duscha, sen ska jag nog äta middag och ikväll ska jag på hockeyn med underbara brudar! och sen blir det väl inte sämre av att det är Maja som ska sjunga nationalsången?! supercoolt ju! Nu ska jag duscha och göra mig färdig, får hämtning vid sex, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards