louiseulander

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Louise Ulander - 18 februari 2012 23:22

Har precis lagt mig i sängen, har varit sjukt trött ikväll. Somnade framför gladiatorerna typ vid nio hehe. Men har inte så mycket att skriva, men vi hörs imorgon, godnatt!

Av Louise Ulander - 18 februari 2012 18:41

Hej snyggingar! Allt bra med er? Jag mår väl ganska bra. Idag följde jag mamma in till stan, köpte lite presenter till Robin som fyller år idag. Han fick lite inredningsgrejer till terariumet, han fick ju en ödla av sina föräldrar! Grattis Robin!Själv fick jag ett par svarta carlingsjeans, har sökt svarta jeans hur länge som helst, så det var välbehövligt! Nu ska jag se hockeyn, men skriver mer sen, puss!

Av Louise Ulander - 18 februari 2012 10:22

Godmorgon! Har ni sovit gott? Det har jag gjort iallafall, eller vaknade några gånger på morgonen men.Idag ska jag fara till min moster, för min kusin fyller år. Men vet inte när det blir, men förmodligen efter middagen. Nu på förmiddagen ska jag försöka få mig ut på en promenad, om vädret tillåter vill säga. Nu ska jag kliva upp, skriver mer sen, puss!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards