louiseulander

Alla inlägg den 6 juni 2012

Av Louise Ulander - 6 juni 2012 22:40

Halloj! Hann inte lägga upp alla inlägg jag skulle göra idag när jag sov längre än vad jag hade tänkt, men ni får hjälpa mig imorgon istället, (ja, jag tror att ni kommer lämna eran åsikt då..) annars då? Jo vi for och åt middag på Dallas vid halv åtta och när vi kom hem satt jag mig och spela Draw Something på iPaden och det har jag gjort i stort sätt hela kvällen. Nu ska jag fortsätta med det tills jag somnar, godnatt!

Av Louise Ulander - 6 juni 2012 21:20

Hallå! Har suttit och försökt få in golfbilderna från mobilen till datorn men det funkar inte, får in typ alla bilder förutom dom.. Men om ni vill se om får ni gå in på min instagram och kika, har lagt in dom där. @ekorren96

Av Louise Ulander - 6 juni 2012 17:20

Hej sötisar! Vaknade av att mamma väkte mig klockan ett och då var jag mer död än levande. Klev upp vid halv två och åt frukost och så, sen har jag sett en asdålig svensk film tills nu ungefär. Men jag lever och nu håller jag på att ladda in bilderna till datorn så ni ska få se lite bilder idag. Nu ska jag gå och duscha men vi hörs om en stund, puss!

 

Av Louise Ulander - 6 juni 2012 00:58

Hej sötisar! Förlåååååt för att jag inte bloggade något mer men jag har verkligen varit supertrött, somnade till och med på soffan.. men imorgon lovar jag superuppdatering med bland annat bilderna från golfen och ett klädesval jag behöver hjälp med, låter bra va? :D nu ska jag sova men vi hörs imorgon, puss älskar er!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards