louiseulander

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Louise Ulander - 7 juni 2012 23:25

Hej slitsar! Förlåt för den kassa uppdateringen idag men jag har faktiskt inte hunnit blogga nånting. På skolan idag gjorde jag bort två rester och en sveneka skrivuppgift, eller jag stannade kvar efter skolan och gjorde svenskan. När jag kom hem fn skolan vid halv fyra åt jag mellis och sen tog jag det lugnt och vila en stund tills mamma och pappa kom hem, åt middag vid fem och sen skulle jag fara och se på våran fotbollsmatch som jag hade glömt bort att vi hade. Dom spelade riktigt bra men förlorade orättvist med 4-1. När vi for hem från matchen for vi upp på Solbacken för att handla litegrann och när jag kom hem såg jag att pappa hade fixat min moppe så lycklig gick jag ut ur bilen och provkörde den, så nu har även jag kört moppe i år! När jag kom in efter min lilla moppetur gick jag in och åt kvällsfika och kollade lite bloggar, facebook och så, och nu ligger jag i sängen och bloggar, men ska sova nu, börjar bli ganska trött. Men imorgon ska jag hinna med lite bättre uppdatering fast det är studenten, vidgörs, godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards