louiseulander

Alla inlägg den 27 juni 2012

Av Louise Ulander - 27 juni 2012 20:38

Halllå där!

Jag for in till stan idag med Emma N, köpte en tröja från Gina och en T-shirt från ett stånd. Stadsfesten började idag så vi passade även på att åka lite karuseller. Tyvärr kunde jag inte åka dom jag verkligen ville pka eftersom Emma skulle bli så åksjuk, men jag får kanske fara dit en snabbis imorgon så jag hinner innan vi ska till ö-vik  Nej, vi får se! När jag kom hem väntade jag på att mamma skulle komma hem, och sen hjälpte jag henne med maten. Efter maten tog jag kort på kläderna soom jag håller på att ladda in i datorn nu, så ni får se dom ikväll! Nu ska jag kolla facebook och så, men vi hörs snart, puss!

 

arkivbild....

Av Louise Ulander - 27 juni 2012 01:39

Hallå där alla söta bloggläsare!Matchen gick rent ut sagt skit för min del, det är/var en sån där match man bara vill glömma. Annars då Louise? Jo tackar som frågar, men det har inte alls hänt något skojjsigt idag, en vanlig dag helt enkelt! Nu ska jag fortsätta spela Ice Age village tills jag somnar, godnatt!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards