louiseulander

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

morsdag - bildlöst

Av Louise Ulander - 30 maj 2011 22:10

har inte bloggat så mycket egentligen, har som bara skrivit om gokarttävlingen och en sån där tråkig lista, så jag tänkte skriva vad som har hänt i mitt inte så händelserika liv.


Jag var sjukt trött när jag kom hem från gokarttävlingen på lördagkväll, somnade till och med på soffan, så jag gick upp och la mig klockan elva ungefär och somnade direkt, sen vaknade jag ungefär klockan 12, så ungefär tretton timmars sömn! asnice. Sen såg jag formel 1en som inte slutade bra, sebastian vettel van, fan. Sen for hela familjen till coop för att köpa morsdagspresenter till mormor och farmor. vi for först till mormor eftersom hon bor nära coop ( hon bor i a-torp) vi var där en stund, fick fika osv, sen for vi till farmor en snabbis för att fira henne, men det var inte länge, typ 30 minuter? Sen när vi kom hem stod Jari och Henka (elins papi och fasters man(?)) och såga ner några björkar som var på våran gård, kommer nästan att sakna dom eller..? medans jag var inne och såg finalen av mästarnas mästare.

sen hände det väl inte så mycket mer, 


idag var det skola, hade sovmorgon till halv tio asnice. sen var det vanlig skoldag osv i nte så mycket att skriva om. sen hade jag fotbollsträning, gick väll hyfsat, kunde gått bättre men kunde gått mycke sämre också.


hinner inte skriva mer mamma tvingar mig att gå och lägga mig nu, skriver mer imorgon hörs!


btw, ni som orkade läsa dethär borde få något fint.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise Ulander - 16 maj 2015 13:49

Jag har funderat en hel del på hur jag ska göra med bloggen. Jag vet inte om bloggning är min grej, samtidigt som jag älskar att skriva. Att jag har några tappra läsare som fortfarande hänger kvar är verkligen superkul! Jag känner ibland att jag ...

Av Louise Ulander - 23 september 2014 12:01


Natten till igår vaknade jag vid tjugo i fyra på morgonen då jag hade en väldigt otrevlig dröm som jag egetnligen inte forstod allvaret med innan kvällen då jag började må skit. Ledsen, ndestämd och ångest. Men jag pratade ut med en vän som hjälpte m...

Av Louise Ulander - 21 september 2014 15:19


Hade ställt klockan på kvart över sju imorse och kastade benen över sängkanten vid halv åtta. Duschade och förberedde mig och vovven inför agilitykursen i Medle. Vi kom först in i hockeyrinken vilket var sjukt skönt då Mira har en tendens till, som n...

Av Louise Ulander - 16 september 2014 14:34


För lite drygt en timma sen så blev Mira upphämtad av vår fantastiska hundinstruktör som ville låna henne några timmar. Hon ville se om hon kunde hitta en anledning till varför hon är så galen som hon är när det kommer till vissa situationer. Jag hop...

Av Louise Ulander - 30 augusti 2014 20:54

Har funderat länge på om jag ska återuppta bloggandet eller om jag ska låta det ligga på is ett tag till. Men nu känner jag att jag vill ge det ett försök. Jag kommer mest att skriva om mitt liv tillsammans med min vovve och vad vi gör på dagarna, me...

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards