louiseulander

Alla inlägg under september 2011

Av Louise Ulander - 24 september 2011 22:29




två bilder på mig och mina vänner*

  

   här har ni förresten klassfotot, det är elins bild!

Av Louise Ulander - 24 september 2011 22:15

ikväll eller idag såg jag ju formel 1 kvalet, kan ingen slå vettel..? hoppas han kraschar imorgon.. efter kvalet for vi till bergsbyn och åt middag, blev en kebabtallrik för mig! sen när vi kom hem såg vi hockeyn där skellefteå vann över växjö med 4-1, härligt grabbar!


oj jag kom på nu att jga kjanske borde fortsätta med listan, varför påminner ni mig inte:(? blir nog att fortsätta på den nu!


 

Av Louise Ulander - 24 september 2011 14:16

usch min kondition är inte på topp. joggade i ganska bra takt i 15 minuter och var väääldigt anfådd (andfådd?).. eller okej, blev typ andfådd direkt men endå.


sen när jag hade duschat och så for jag, mamma och pappa och kollade om det fanns nå hjälmar, men allting var stängt helger..


vi får vse vad som händer ikväll, blir väll förmodligen att se formel 1 kvalet och sen är det hockey ikväll, men om det är någon som vill göra nånting så är det bara att höra av er!


arkivbild....  

Av Louise Ulander - 24 september 2011 09:40

När jag ändå vaknade så tidigt (ca 8,00) så tänkte jag att jag kunde fara ut och springa, vi hörs sen!


 

Av Louise Ulander - 23 september 2011 20:15

idag var jag somsagt på stan, blev inga fynd. men pappa kom och hämta mig och så  for vi upp till solbacken och kolla på moppehjälmar. fanns typ ingenting varken på YamahaCenter eller Jula.. men vi ska kanske till biltema i helgen och då ska vi kolla där, annars ska vi kanske fara upp till eson och kolla. (jag känner hur intressant ni tycker det här är) men nu ska jag fortsätta se idol och så hörs vi sen!


 

Av Louise Ulander - 23 september 2011 10:45

godmorrgon a todos!

blev lite ändrade planer idag, fick precis ett sms av celina där hon undrade om jag ville följa med till stan med henne och jennie. så varför inte? annars kommer man ju bara att sitta hemma och mögla eller något. Sen blir det nog att plugga ikväll.


jag vet inte vad som kommer hända nu, men ska kanske plugga litegrann om jag orkar annars blir det nog att kolla facebook och lite sånt, sen ska jag duscha och göra mig klar inför stan.


tycker att ni kan anteckna det sista där^ 


liten bild, men jag orkar inte leta någon annan..  

Av Louise Ulander - 22 september 2011 23:38

nu ska jag nog gå och dejta John Blund, börjar bli trött och mamma vill att jag ska gå och lägga mig, men vi hörs imorgon!


 

Av Louise Ulander - 22 september 2011 23:30

   


 måste faktiskt säga att jag hade ganska höga förväntningar på

 den här filmen när jag skule fara och se den, för alla harsagt att 

 den ska vara så bra, och det var den också! Hade blöta ögon i stort

 sätt hela filmen, men sen mot slutet föll faktiskt en tår, men det blev

 inte mer än så.


om filmen: Tina och Cilla är enäggstvillingar på väg att fylla 15 och hormonerna går på högvarv. De är så olika man kan bli; Tina är den populära som lägger alla tankar på smink och killar medan Cilla är den udda feministen som engagerar sig i teater och välgörenhet. På mammans födelsedag sker en tragisk olycka och att växa upp som tonåring blir plötsligt svårare och tyngre än vanligt..


filmen får 4 av 5! - se den! 













Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards