louiseulander

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Ulander - 17 oktober 2011 21:30

VEM:
Saknar du: Petra!♥
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: minns int:$
Vill du slå: ingen, är en snäll flicka
Kysste du sist: hehe
Kramade du sist: Paula
Vill du prata med: mamma
Skrek du på sist: hehe minns inteeeee
Sårade dig sist: -
Gjorde dig glad senast: Nina
Fick du sms från senast: Nina
Ringde dig senast: mamma
Vill du se ut som: någon som ser bra ut
Puffade dig senaste på facebook? - Dennis


LYCKA:
Är du en glad person? varierar
Vad gör dig glad? beror påååå
Önskar du att du var lyckligare? ja, kan man väll säga!
Kan musik göra dig glad? jadå


KÄRLEK
Har du pojkvän? - nej
Hur många gånger har du varit kär? - 0
Har du blivit dumpad? - nej
Har du dumpat någon? - inte det
Är du romantisk? - det vet jag ingenting om
Kärlek vs sex? - Kärlek
Ditt längsta förhållande? - 
Har du haft ett kk-förhållande med någon? - nej, aldrig
Vad faller du för hos killar? - personligheten
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - ja klart man kan!
Har någon varit otrogen MED dig? - nej
Har någon varit otrogen MOT dig? - nej
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - förmodligen, dom hade ju ändå märkt det?
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - ingenting är fint om man inte menar det.


   med brist på bilder..

Av Louise Ulander - 17 oktober 2011 20:45

Idag mötte jag upp Nina på stan, så vi gick runt där ett tag. Blev inga fynd för någon av oss egentligen, eller Nina köpte lösnaglar.. När vi blev less på stan for vi hem till Nina ett tag sen for jag hem och sen har jag inte gjort nånting mer typ.


Ska nog inte göra nå mer ikväll så blir kanske ett till inlägg!


 

Av Louise Ulander - 16 oktober 2011 22:22

Nu ska jag sova, är astrött.. somnade på soffan före tio haha men hag skriver mer imorgon, puss!

Av Louise Ulander - 16 oktober 2011 21:00

Förlåt för kass uppdatering men jag vaknade typ kvart i nio(!) då gick jag ner och såg formel 1en hade missat typ halva racet men jag fick se ungefär halva iallafall! tyvärr vann Vettel så han vann typmästerskapet också.. (men det har man förstått att han skulle göra länge men endå..) Sen såg jag MotoGP reprisen ockå, det var jättefå som startade och ena (Lorenzo) hade ramlat med motorcykeln och typ slitit av ena fingret, han hade typ bara en stump kvar:$


Sen hade jag träning tio över ett, den gick väll inte speciellt bra, men de tkommer nog gå bättre om någr träningar hehe..  

Vid fem for jag till grillringen ovanför Santana och grilla korv och marsmallows med Celina, Jennie och Paula sen kom sanna vid halv åtta men vi for typ vid åtta ungefär för alla frös. haha 


Imorgon kommer det kanske inte bli världsbäst uppdatering heller på dagen iallafall för jag ska in till stan med Nina vid tolv, för jag är ledig måndag och tisdag, för vi har prao och jag fick vara ledig då om jag jobbade lördag så det var värt det!


Skriver så fort jag får tid men nu ska jag se slutet av Time Out!


  underhållningen som var på middagsfesten på SMet i Lidköping, det var hur kul som helst!

Av Louise Ulander - 15 oktober 2011 23:54

usch vad dålig uppdatering det har varit idag! men jag kan förklara.Jag mamma och pappa for till farmor vid halv fem-fem, vi var där ett tag sen for vi in till stan för att äta, det var typ kaos på varenda matställe i stan så efte ett tags snurrande så for vi till dallas, vi kom hem vid 25-20 i sex och då såg vi hockey. Sen efter hockeyn såg vi fångarna på fortet, sen startade pappa Xman och den sitter hela familjen och ser nu förutom jag, jag somnade i soffan haha men jag har varit jättetrött hela dagen! men jag ska försöka uppdatera bättre imorgon, vi hörs då, godnatt!

Av Louise Ulander - 15 oktober 2011 14:36

Igår när jag var hos Nina gjorde vi inte så mycket egentligen, men det blev mycket skratt och nya minnen!


Idag kommer jag nog inte göra så mycket, eller inte vad jag vet än iallafall, men jag finns på mobilen om någon vill nånting!


 

Av Louise Ulander - 14 oktober 2011 22:30

Såg precis att jag hade skrivit 300 inlägg på bloggen (det här är mitt 301:a) så då tänkte jag att jag kunde fira det med en frågestund!


Kommer svara på allt om det inte är för personligt då!

Så fråga på så svarar jag när jag har fått tillräckligt med frågor!


Nina gjorde bildeeen!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards