louiseulander

Alla inlägg under oktober 2011

Av Louise Ulander - 11 oktober 2011 19:45

Har nyss försökt lära mig engelskaorden, gick väll ganska bra ändå, men jag kan inte alla än men ett solklart G blir det iallafall!

Nu har moster, mikael och kusinerna kommit så nu ska jag vara social med dom skriver mer ikväll eller imorgon!


 

Av Louise Ulander - 11 oktober 2011 16:45

Dagen började med att jag försov mig, klev upp typ kvart över åtta när jag började nio woops.. men tänker inte skriva om skolan, hände faktiskt ingenting där haha, vanliga lektioner osv. 


vad ska Louise göra ikväll då? - Tackar som frågar, men ikväll blir det inget roligare än att plugga till engelskan imorgon.. men jag ska försöka hinna med ett inlägg till ikväll!


   arkivbild..

Av Louise Ulander - 9 oktober 2011 22:30

idag for jag och mamma upp till gokartbanan för det skulle vara nå medlemsmöte där med mat och gokart. Efter mötet har jag inte gjort någonting faktiskt ätit middag som blev lasangerester och sen har jag typ bara suttit och inte gjort nånting typ hehe. Ska försöka hinna med att skriva mer imorgon, vi hörs!

Av Louise Ulander - 8 oktober 2011 12:53

Blev inte att jag var med Nina idag, hon skulle ha någon tjejträff tror jag det var.. Men det var nog ganska skönt för har mensvärk.. 

men nu ska jag följa med pappa ut och kolla på min moppe, den mår inte riktigt bra:(


 

Av Louise Ulander - 7 oktober 2011 18:30

Har inte bloggat på 673829 år typ, men jag har inte kunnat faktiskt, har varit med kompisar och sen har jag haft en rejäl diskussion med föräldrarna, och då tog dom både dator och mobil av mig, men jag fick tillbaka det ganska fort endå..


Finns inte så mycket att skriva om, men kommer inte göra så mycket ikväll, blir väll att se fotbollen och idol skulle jag tro. Imorgon ska jag kanske vara med Nina, men ingenting är bestämt än.


Ska försöka få igång bloggningen igen nu så kommer försöka börja blogga varje dag, så håll utkik!


 

Av Louise Ulander - 3 oktober 2011 16:45

usch vad dålig jag är på att blogga, skriver ju inte ens varje dag längre..


men igår var jag med celina, vi körde mest moppe runt i ursviken/skelleftehamn typ, men roligt var det!


idag har jag inte hunnit göra så mycket, hade skola till halv tre typ.. kul att man var tvungen att ha gympa när man egentligan hade slutat♥


ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men skriver kanske mer ikväll!


   Nybilden!

Av Louise Ulander - 1 oktober 2011 15:30

igår följde jag celina hem efter skolan, vi gjorde inte så jättemycket, satt vid datorn och körde moppe typ. Sen efter middagen for jag, celina och jennie till ica i skehamn och köpte lite stuffs till filmkvällen hos paula. Vi såg Brüno, men blir nog ingen filmrecension om den eftersom jag råkade somna i soffan inte meningen(a) men sen såg vi american pie 2 på tvn men tror inte jag orkar skriva om den, men det var världens snyggaste skådis med i den gaaah!



och det blir ju inte sämre när han har magrutor;)  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards