louiseulander

Alla inlägg den 5 mars 2011

Av Louise Ulander - 5 mars 2011 22:39

Förlåt för jag inte har skrivit men jag har verkligen inte hunnit! Jag for in till stan och mötte upp nina, på stan hiitade jag inte speciellt mycket, köpte ett torrschampoo och två bhar, inte så mycket att visa. Tog bussen hem vid tjugio i sex, när jag kom hem åt jag middag och sen skyndade jag mig iväg på hockeyn. Skellefteå vann matchen men kom bara trea i serien.. 

Just nu sitter jag vid skype men mitt ljud dampar jävel så jag kan typ inte höra vad dom säger.. men jag får hoppas att det är som igår att ibland funkar det jättebra och ibland funkar det inte alls:] 

Vet inte vad jag kan skriva mer justnu men skriver förmodligen mer ikväll!


  

googlebild

Av Louise Ulander - 5 mars 2011 10:16

Godmorgon!

Nu har man varit vaken i exakta 23 minuter faktiskt!

Idag ska jag ju på stan med Nina som jag sa inatt, och vi får väll se om jag kommer hem med något trevligt. Får se om jag hinner skriva något mer innan jag far, annars skriver jag när jag kommer hem,


Take care!   




Av Louise Ulander - 5 mars 2011 01:57

Nu börjar jag bli trööt, så jag ska sussa nu, Godnatt!=)


  

orkar inte hitta en ny bild så ni får nöja er med en arkivbild

Av Louise Ulander - 5 mars 2011 01:17

Jag har haft en helt awesome kväll ikväll! 

Det började med att jag och Nina pratade på skype, sen fick vi för oss att hitta några coola dudes på omegle, och det gjorde vi. Hittade enn 15-16 årig finne och en 18-årig amerikan.. BÅDA ÄR HELT AWESOME, men om jag ska vara helt ärlig så är nog finnen den mest awesomea duden man kan hitta;) Har till och med blivit "tillsammans", dock inte så seriöst men kul är det ändå =D


Imorgon (senare idag) ska jag till stan med Nina, det kommer bli hur trevligt som helst med mycket skratt! vi får väll se om jag köper något men ska kolla om jag hittar något bra torrschampoo och någon bh..

skriver mer imorgon hörs!


På sån här nivå ligger vi på ungefär (jag och finnen)


                                


Av Louise Ulander - 5 mars 2011 00:59

Bilden får säga resten men jag blev verkligen superglad när jag såg det =D


  

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards