louiseulander

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Louise Ulander - 20 mars 2011 22:07

Var tänkt att jag skulle till kyrkan idag, och dit för jag också men jag for hem igen av olika anledningar, för det första var jag ensam konfrimand och för det andra var kyrkan FULL av folk för det var typ att femåringar skulle hämta ut sin första bibel eller nå och för det tredje hittade jag inga konfalappar som man ska fylla i, så jag ringde mamma och sa att hon fick komma och möta mig efter vägen. Jag tog en powernap vid ett / två sen vaknade jag iofs några gånger innan jag vaknade halv tre, skyndade mig upp ur soffan för jag skulle med hockeybussen som gick strax efter tre.Skellefteå spelade jättebra, eller så var det linköping som spelade dåligt, eller vem vet kanske både och? hursom så vann skellefteå matchen och gick vidare till semifinal:D:D:D som dom ska spela mot luleå. Vid halv åtta/åtta så var det motoGP som jag satt och såg, så det blev att se solsidan på tv4 play med mami och papi. Nu ska louise sova men skriver mer imorgon, Take Care!

Presentation


Välkommen till min blogg!
Jag är en 16-årig tjej från Skellefteå som skriver om mina intressen fotboll, gokart och Skellefteå AIK. Jag skriver även allmänt om tonårslivet här uppe i Norr!
Kontakt: lollos.blogg@hotmail.com

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Väder

klart.se

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Kategorier

Gästbok

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards